abatoner webáruház, webshop

Ajánlatot kérek!

Kattints ide és kérdezz Online ügyfélszolgálatunktól minden munkanap 8-16 óráig!
Abacallidus Kft.

3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8.

Tel: +36 20 971 7105
E-mail: rendel@nyomtatoeleseg.hu
Brother

Canon

Epson

Hewlett Packard

Konica-Minolta

Lexmark

Kyocera

Dell

Xerox

Oki

Samsung

Panasonic

Mannesmann Tally

Sharp

Ricoh

Philips

Develop

Kellékanyag vásárlási utalvány
Eladó nyomtatók, patronok
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁSZF itt letölthető!
http://bolthely.hu/tarhely/abatoner/ASZF_2016_Abatoner.pdf

 

Az ÁSZF 2014.07.10-től érvényes visszavonásig!

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Abacallidus Kft. 3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8.., Adószám: 14950465-2-05 mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, továbbá a szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit tartalmazza a Szolgáltató és Ügyfél közt( továbbiakban : Felek).

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

Cégnév:                                Abacallidus Kft.

Cím:                                     3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8.

Tel.:                                     +36 20 971 7105

E-mail címe:                            rendel@nyomtatoeleseg.hu

Weboldal címe:                       www.bolthely.hu/abatoner

Adószám:                               14950465-2-05

Cégjegyzékszám:                     Cg. 05-09-018539

Bankszámlaszám:                      54600243-10000984-00000000 AZÚR TAKARÉK Takarékszövetkezet

Nyitva tartás:                          8.00-16.00

Az ÁSZF Magyar nyelven készült.

Általános tudnivalók

Az ÁSZF érvényes a Felek között az Országon belül történő internetes kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon keresztül történik.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Az ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.

A webshop tartalma szerzői jogvédelem alatt a tartalom kizárólagos tulajdonosa a Abacallidus Kft.

A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Webáruház szolgáltatását az veheti igénybe aki érvényesen és sikeresen regisztrálja magát vagy megadja a vásárláshoz szükséges minimális adatokat, és elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat.

Az ÁSZF a Felek között Toner/Patron (nyomtató kellékanyag) vásárlására jön létre!

A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa forgalmazott termékek alkalmasak megfelelő minőségű nyomat készítésére minimum azokkal a feltételekkel mint a Gyári (OEM) termék 5% laplefedettség mellett.

Utángyártott szó értelmezése:

Az utángyártott toner/patron eredeti egyszer használt tonerből/patronból készül. A gyártók ezeket az egyszer használt kiürült tonereket/patronokat gyűjtik vissza újrahasználat céljából. Ezeket előtesztelik, osztályozzák, szétszerelik, felújítják, feltöltik festékkel, összeszerelik, majd nyomat tesztnek vetik alá, és így kerül a forgalomba. A tonerek esetében több fajta termék van forgalomban. Amennyiben a tonerek nyomat minősége a tesztek során megfelel az eredetinek úgy nem kell benne alkatrészt cserélni, hiszen a Vevőnél tökéletesen fog működni, nyomtatni. Ha a nyomat minősége a teszten nem felel meg, (nem úgy nyomtat, mint az eredeti) akkor alkatrészeket kell cserélni.

A rendelés folyamata

Regisztráció az oldal jobb oldalán található Regisztrációs "gomb" megnyomásával kezdeményezhető, az alábbi adatok megadásával:- Felhasználói Név, - Jelszó, - Teljes Név, - E-mail cím

Majd ezek után a megadott E-mail címre érkezik egy tájékozató levél a sikeres Regisztrációról, valamint az érvényes Felhasználói névről és Jelszóról.

A Felhasználói Név és Jelszó megadása után be lehet lépni a Webáruházba és el lehet kezdeni a vásárlást. A megfelelő termék kiválasztása a termék nevére kattintva történik ( termék kategórián keresztül ), amennyiben a termék megfelel a Vevőnek, úgy megadja a kívánt darabszámot és a "Hozzáadás kosárhoz" gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A jobb oldali Bevásárlókosár ablakban lévő "Megrendelés Véglegesítő" gombra kattintva megerősítheti vásárlási szándékát. Majd a bejövő ablakban meg kell adnia a következő adatokat: - Pontos Szállítási és számlázási adatok, - Elérhetőség, - Fizetési mód! Ezek után a "Véglegesítés" gombra kattintva megtekintheti rendelési adatait, majd a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva elküldheti rendelését vagy a " Vissza" Gombra kattintva módosíthatja rendelési adatait. Ha a megrendelés elküldését választotta abban az esetben a megadott E-mail címre érkezik egy értesítő levél mely a Rendelési adatait tartalmazza termékadatokkal együtt, amennyiben véglegesíteni kívánja a rendelést úgy a megadott linkre kattintva véglegesítheti megrendelését. A (linkre kattintás), végérvényesítés után a Webáruházunk oldalára kerül ahol az üzenet várja, hogy „A rendelés sikeresen megerősítésre került”.Ez az üzenet azt jelenti, hogy az Ön kiszolgálása elkezdődhet, elkezdődött.

A Felek közötti (ÁSZF) szerződés a rendelés megerősítő e-mail visszaigazolásával ( rendelés megerősítésével ) jön létre. Magyar nyelven ez a szerződés nem írásban foglalt szerződésnek minősül.

Amennyiben a Vásárló a regisztráció vagy vásárlás során hibás adatokat ad meg és ebből kifolyólag a megrendelés a Szolgáltató részéről nem, vagy csak késve teljesíthető, úgy a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A Vevő személyes adatait bejelentkezés után bármikor online módosíthatja. A leadott és megerősített rendelésében lévő személyes adatait, szállítási címet csak az ügyfélszolgálaton keresztül tudja elvégezni telefonon vagy e-mail-en keresztül. Ezt az adatmódosítást érdemes a rendelés leadásától számított 20 órán belül megtenni.

A megrendelt áruval kapcsolatos bármilyen kérdésével ( garancia, szállítás, üzembe helyezés, alkatrészellátás) kérem forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!( elérhetőségünk oldal tetején található ).

Rendelés, szállítás

Rendelést az alábbi e-mail címen és telefonszámon fogadunk:

E-mail: rendel@nyomtatoeleseg.hu

Tel.: +36 20 971 70 05

Raktáron lévő utángyártott termékek kiszállítását 2-3 munkanapon belül vállaljuk, rendelés beérkezésének határideje 1230! Raktáron lévő termékinkről ügyfélszolgálatunkon keresztül kap tájékoztatást! A Szolgáltató a rendelést legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 30 napon belül köteles teljesíteni.

A szolgáltató köteles a Vásárlót a rendelkezésre nem álló termékekről haladéktalanul tájékoztatni. Haladéktalanul, azaz a megerősített rendelés beérkezésétől számított 24 órán belül munkanapokon!

A webshopban lévő termék árak bruttó árak és magyar forintban értendők! A termék ára nem foglalja magába a szállítási költséget.

Utángyártott termékek vásárlása esetén a házhozszállítás költsége előre utalással:

Nettó 15.000,- ft (Bruttó 19.050,- ft) alatt 900,- ft+Áfa, azaz  Bruttó 1.143,- ft

Nettó 15.000,- ft-tól (Bruttó 19.050,- ft-tól) ingyenes!

 

Előre utalás esetén a megrendelőn szereplő végösszeget az AZÚR TAKARÉK Takarékszövetkezetnél vezetett 54600243-10000984-00000000 számú számlára utalhatja.

Előre utalás esetén az utalás közlemény rovatában kérem tüntesse fel a megrendelés azonosító számát!

Utángyártott termékek vásárlása esetén a házhozszállítás költsége utánvéttel:

Nettó 15.000,- ft (Bruttó 19.050,- ft) alatt 1300,- ft+Áfa, azaz Bruttó 1.651,- ft

Nettó 15.000,- ft-tól (Bruttó 19.050,- ft-tól) ingyenes!

Raktáron lévő eredeti termékek kiszállítását a rendelés érkezésétől számított 3 napon belül vállaljuk, rendelés beérkezésének határideje 1230! Raktáron lévő termékinkről ügyfélszolgálatunkon keresztül kap tájékoztatást! A Szolgáltató a rendelést legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 30 napon belül köteles teljesíteni.

A szolgáltató köteles a Vásárlót a rendelkezésre nem álló termékekről haladéktalanul tájékoztatni.

A szállítási költséget külön tételként szerepeltetjük a számlán! Minden rendelésről, termékről Áfá-s számlát állítunk ki a megrendelő nevére!

A termékek külön kérésre személyesen is átvehetők telefonos egyeztetés alapján.

A házhozszállítást a Trans-O-Flex Hungary Kft. végzi!

Szállítási feltételek csak magyarországi címekre vonatkoznak!

Garancia utángyártott termékekre

A forgalmazó kijelenti, hogy a termékek csomagolásának kialakításánál megfelelő gondossággal járt el, ami azt jelenti, hogy a csomagolás elégséges ahhoz, hogy a benne lévő termék minősége és állapota ne sérüljön gondos szállítás közben.

A forgalmazó kijelenti, hogy a csomagolási termékdíjat szerződés és egyéb megállapodás alapján a beszállító cégek megfizették!

A Gyártó garantálja, hogy minden általa forgalomba hozott Kellékanyag hibamentesen üzemel, amíg ki nem ürül. Minden kellékanyag a forgalomba hozatal előtt intenzív nyomtatási teszten esett át! Bármelyik kellékanyag, amelyik akár anyagában, akár a nyomatminőség tekintetében a garanciális idő ( tonereknél: Garancia érvényes a gyártástól számított 3 év-ig. Gyártási idő a toneren található.), ( tintapatronoknál: Garancia érvényes a gyártástól számított fél évig. Gyártási idő a patron doboz címkén található. ) alatt hibásnak bizonyul, azt térítés nélkül bevizsgálás után raktárkészletről 24 órán belül, egyéb esetekben maximum 1 héten belül kicserélésre kerül! A Gyártó azt is garantálja, hogy a rendeltetésszerű használat esetén a Kellékanyag nem okoz kárt, illetve az átlagosnál nagyobb mértékű kopást, vagy elhasználódást abban a nyomtatóban, amelyhez gyártották. A Kellékanyag használata során bekövetkezett nyomtató megrongálódásából származó reklamáció esetén mindent kizáróan bizonyítani kell, hogy a hibát, sérülést a kellékanyag használata okozta! Amennyiben bizonyítást nyer, hogy a kellékanyag okozta a hibát, nyomtató károsodást, abban az esetben a javítást a Gyártó a saját szervizesével költségtérítés nélkül vállalja! A kellékanyag hibájából származó esetleges bevétel kiesésért a Gyártó felelősséget és garanciát nem vállal, a vásárló ilyen követeléssel nem élhet. A reklamációnak minden esetben tartalmazni kell a hibajelenség leírását, illetve a hibás nyomatot tartalmazó oldalt! Garanciális hiba esetén a Gyártó saját költségén szállítatja vissza a terméket a Vevőtől! Bevizsgálás után jogos reklamáció esetén a Gyártó saját költségén postázza vissza a Vevőnek a csere terméket! Egyéni megállapodás alapján Vevő a termék értékéig pénzvisszafizetést is kérhet! A garancia érvényét veszíti, ha a Kellékanyagot szétszerelték, a garancia címkét eltávolították vagy megsértették, vagy bizonyíthatóan nem az előirt módon került tárolásra, és felhasználásra (NEM RENDELTETÉSSZERŰEN HASZNÁLTÁK). A Kellékanyag garancia csak a fent leírtakra érvényes. Amennyiben a garanciális kivizsgálás során vizsgálat eredményeként kiderül, hogy a reklamáció nem jogos, úgy a garanciális termék eljuttatási díját a Forgalmazóhoz, Gyártóhoz a Vevőre terheljük.

Garanciális ügyintézést itt kezdeményezhet:

http://bolthely.hu/abatoner/oldal/egyeni&id=507d144858a79_Online_reklamacio

Az Online Reklamáció esetében a Szolgáltató 3 napon belül köteles a Vevőnek információt nyújtani a Reklamációs ügyintézésről (javítás, cseretermék, visszafizetés).

A telefonos reklamáció esetében a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel a Vevő adataival és a reklamáció tárgyával kapcsolatban az alábbi törvény/rendelt szerint:( 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet).  A felvett jegyzőkönyvet a Szolgáltató e-mail formában (PDF, JPG) átküldi jóváhagyásra az Ügyfélnek majd ezt a Jegyzőkönyvet az ügyfél egy válasz e-mail-ben „IGEN JÓVÁHAGYOM” kijelentéssel visszaküldi a szolgáltatónak. A Szolgáltató a jóváhagyást követő 3 napon belül köteles a Vevőnek információt nyújtani a Reklamációs ügyintézésről (javítás, cseretermék, visszafizetés).

Cserét lehetőség szerint 15 napon belül meg kell tenni a Szolgáltatónak!

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Garancia tájékoztató

A kellékanyag gyermekektől szigorúan elzárva tartandó! Megjegyzés LÉZERKAZETTA (TONER) felhasználásához: 1. Használat előtt gyengén felrázandó. 2. Használat előtt a zárószalag kihúzása a piros füllel kötelező! 3.Chippel rendelkező tonert csak kikapcsolt állapotú nyomtatóba szabad behelyezni. 4. Amennyiben a lézer toneren (kazettán) chip található, úgy a nyomtató a kazetta behelyezése után hibajelzést küld (nem eredeti hp kellék ). Ahhoz, hogy használni tudja, a nyomtatón nyomja meg az OK gombot, és a hibajelzés eltűnik, üzemkész a nyomtató. Ebben az esetben folyamatos üres állapotot jelez majd a nyomtató, ennek ellenére a kellékanyag a megadott kapacitással rendelkezik A kiürült kellékanyagot kérjük jutassa vissza a Forgalmazónak! Köszönjük, hogy termékünket választotta!

Az eredeti (OEM) termékre vonatkozó garancia megegyezik az (OEM) gyártók által vállalt garanciákkal!

Adatvédelmi leírás, adatkezelés röviden

A teljes adatkezelési szabályzatunkat itt találja és itt töltheti le!

http://bolthely.hu/abatoner/oldal/egyeni&id=50844d9d4039e_Adatvedelmi_taj__

 

 

A Fenti linken lévő adatvédelmi szabályzat az ÁSZF elválaszthatatlan részét képzi és vele együtt érvényes!

Nyilvántartásba vételi számok:

40236

Adattárolás helye: 3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8.

Az adatgyűjtés létrejön:

- regisztráció során

- vásárlás során

- árajánlat kérése során

Adatgyűjtés a fent felsorolt eseménnyel jön létre, az adatokat a webáruházba látogatók adják meg.

Adatgyűjtést információs anyagok kiküldése, árajánlatok küldése, akciók küldése céljából végezzük.

Az adatkezelést a cég működésének végéig végezzük.

Amennyiben adataiban változás történik, kérjük jelezze számunkra regisztráció módosításával.

Adatai törlését kérheti a rendel@nyomtatoeleseg.hu e-mail címen vagy 3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8. címen levélben.

Az a személy, aki megadta adatait: Név, E-mail cím, Telefonszám, Cég név, Cég cím, Cég telefonszám, Nyomtató típusa, Kellékanyag típusa bármikor kérheti adatainak módosítását , inaktiválását, törlését a fent leírt módon.

A forgalmazó adattárolás, adatkezelést az itt leírtak szerint az ( ÁSZF ) szerint végzi.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: futár cég) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvény alapján járunk el.

Az adatvédelmi törvény (1992. évi LXIII.tv.) valamint a Direkt marketing törvény (1995. évi CXIX.tv.) értelmében szeretnénk tájékoztatni, hogy regisztrációjával, megrendelésével, ajánlatkérésével, egyéb anyagok letöltésével, nyereményjátékokban való részvétellel, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, e-mail) az Abacallidus Kft., mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez, Abacallidus Kft. saját és Partner cégeinek vásárlási ajánlatok megküldéséhez tárolja, kezelje, illetve felhasználja.

Az adat szolgáltatása önkéntes.

Amennyiben adataiban változás történik, kérjük jelezze számunkra regisztráció módosításával.

Adatai törlését kérheti a rendel@nyomtatoeleseg.hu e-mail címen vagy 3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8. címen levélben.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztót a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg. Amennyiben a vállalkozás ezen tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget.

Elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből adódó többletköltségeket.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve e vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

A vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára az elállási vagy felmondási jog gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói nyilatkozat megérkezését.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címek valamelyikére:

Abacallidus Kft.

3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8.

rendel@nyomtatoeleseg.hu

 

Egyéb rendelkezések

A termékek és a fuvar költségének árváltoztatási jogát a Szolgáltató fenntartja, melyek a már leadott és megerősített rendelésekre nem vonatkozhatnak.

A Szolgáltató jogosult előzetes értesítés nélkül a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A már leadott megrendelésekre a leadáskori ÁSZF érvényes.

Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését követően köteles a Vásárló részére a vásárlást e-mailben visszaigazolni („Webáruház rendelés megerősítése” című levél, a megerősítést követően a Vevőt a Szolgáltató előugró alakban tájékoztatja az alábbiakról: „Rendelés sikeresen megerősítésre került”). Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötelezettsége, illetve a Vásárló vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül automatikusan megszűnik.

Amennyiben Szolgáltató által küldött visszaigazolásban szereplő szállítási határidő meghaladja a 15 napot, vagy a Szolgáltató a visszaigazolásban szereplő szállítási határidőhöz képest 15 napot késik abban az esetben a Vásárló elállhat a Szerződéstől.

A csomagok kézbesítése hétköznapokon 800-1700 óra közt történik.

A Vásárló termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalás útján nem lehetséges a jogvita rendezése, a szerződő Felek a Miskolci Bírósághoz, Pesti Központi Kerületi Bírósághoz fordulnak jogorvoslatért.

Az ÁSZF megszűnik abban az esetben, ha Vevő által Vásárolt termék Garanciális ideje lejár.

Panaszt tehet:

rendel@nyomtatoeleseg.hu e-mail címen, 3881 Abaújszántó, Ádám Gábor u. 8. címen levélben, és telefonon a +36 20 971 71 05 számon.

Felügyeleti szervünk:



 
Kártyás fizetés!

 

Csomag átvételi lehetőség!

webáruház menüháttér
webáruház menüháttér

webáruház menüháttér
abatoner 02586
HP CE272A (CE 272A, CE-272A) Y sárga toner ( töltés )

bruttó 37.800 Ft
AKCIÓ! - 27%
bruttó 27.750 Ft

További akciós termékek
webáruház menüháttér
1.Samsung ML-1660 (ML1660, ML 1660) (MLT-D1042S, MLTD1042S, MLT D1042S) utángyártott toner chippel 1500 oldal / ML 1660, ML 1665, SCX 3200, SCX 3205, SCX 3217 /
2.Xerox Phaser 3117 (106R01159) utángyártott toner 3000 oldal / Phaser 3122, 3124, 3125, 3117/
3.HP 12A (Q2612A) utángyártott toner 2000 oldal / HP 1022, 3020, 3052, 1010, 3050/
4.Samsung ML-2010 (ML2010, ML 2010) utángyártott toner 3000 oldal /ML 2510, 2570, 2571 N/
5.HP 85A (CE-285A, CE 285A, CE285A) utángyártott toner chip csere nélkül 1600 oldal /M 1132, M 1212, P 1102/
6.Samsung SCX-4200 (SCX4200, SCX 4200) utángyártott toner 3000 oldal /SCX 4200/
7.Samsung ML-1640/2240 (ML1640, Samsung ML2240, ML 1640, Samsung ML 2240, Samsung ML-2240, Samsung ML1640/2240, Samsung ML 1640/2240) (MLT-D1082S, MLTD1082S, MLT D1082S) utángyártott toner chippel 1500 oldal /ML 2240, 1640/
8.HP 92A (C4092A) utángyártott toner 2500 oldal / HP 1100, 3200/
9.Xerox Phaser 3140 (108R00909) utángyártott toner 2500 oldal / Phaser 3155, 3160, 3140/
10.HP 85A (CE-285A, CE 285A, CE285A) utángyártott toner CHIPPEL 1600 oldal /M 1132, M 1212, P 1102/
webáruház menüháttér

webáruház menüháttér


Webáruház

0.4109 mp


webáruház oldalszél fájl    Pick Pack Pont    Adatvédelmi táj.!    Árajánlatkérés