anikookoboltja webáruház, webshop

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl
ÁSZF
 
ÁSZF
 
 
 
 

Általános Szerződési Feltételek

 

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) a www.anikookoboltja.hu  webáruház használatához.   45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerint:
1. A szerződési feltételek alapfogalmai 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a webáruházat üzemeltető Simon Elektroweb Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.anikookoboltja.bolthely.hu elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik.

1.1 A Szolgáltató:

 

Cégnév:

Simon Elektroweb Kft.

Cím:

2072 Zsámbék, Csap u. 786/7

Tel.:

+36 70 70 86 487;     +36 20 553 2723

E-mail címe:

simonnetkft@gmail.hu

Weboldal címe:

http://anikookoboltja.bolthely.hu ; www.anikookoboltja.hu

Adószám:

23505094-2-13

Cégjegyzékszám:

13-09-149946

Bankszámlaszám:

OTP Bank - 11742348-20018195

Kapcsolattartó neve:

Simon Anikó

Tel.:

+36 70 70 86487;     +36 20 553 2723

E-mail címe:

anikozsmte@indamail.hu (Azonnali üzenet küldése)

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési
Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegyei génybeszolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával
kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinkenrendelkezésére állunk!

A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.
1.2 A Megrendelő:
Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz Webáruház internetes felületén regisztráltatja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol. 
1.3 A Szállító: GLS Csomagküldő Szolgálat az áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja. 
2. Általános szerződési feltételek célja 
A Simon elektroweb Kft. az Általános szerződési feltételeket azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Megrendelő jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
A szerződés nyelve magyar. 
A Webáruház Általános szerződési feltételei a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak. 
2.1 Az ÁSZF közzététele:
Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztráltatja magát. Amennyiben az utolsó belépés óta eltelt idő alatt a Webáruház szerződési feltételek módosultak, a vásárló a változásokról belépéskor értesül, és következő rendelése leadása előtt azt újra el kell fogadja. 
2.2 Az ÁSZF hatálya: 
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az Általános szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja. 
3. A Webáruház-szolgáltatás 
Szolgáltató a Megrendelő részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást. 
3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya: 
Szolgáltató kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el. Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás a Szállítási feltételekben megadott  fizetési feltételeknek megfelelően történik. 
3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok:

  • Élő és érvényes e-mail cím
  • Jelszó
  • Felhasználó név

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok:
  • Számlázási név, cím
  • Élő, és érvényes magyarországi mobiltelefonszám
  • Szállítási név, cím
  • Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi mobiltelefonszám), amennyiben különbözik a megrendelőtől.

3.4 Szolgáltató a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi:
A regisztráció során megadott adatokat Szolgáltató bizalmasan kezeli - figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre -, kizárólag csak a Webáruház rendelési céljaira használja fel, illetve Megrendelő kifejezett engedélyével saját promóciós kampányainak keretében hírlevél kiküldéséhez. Szolgáltató Megrendelő adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve a megrendelések teljesítése érdekében a rendelések kiszállítására szerződött  és az esetleges raktározási és csomagolási tevékenységet végző alvállalkozónak.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.
Mivel a jelenlegi körülmények között világszerte az interneten keresztül történő adatátvitel jelentős része titkosítás nélkül zajlik, így Szolgáltató sem vállalhat garanciát arra, hogy az adatok szerverre való elküldése során az adatokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá. 
Megrendelő a Regisztráció gomb megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, ezen belül az adatvédelmi rendelkezéseket elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el. 

3.5 A szolgáltatás igénybevétele 
Szolgáltatásaink, a megrendelések teljesítése, a szállítás-, csomagolás-, a szavatosság, a tulajdonjog fenntartása kizárólag az általános üzleti szerződési feltételeink szerint történhet. 
A  webáruházainkban és az időszakos akciós listáinkban szereplő ajánlatainkra vonatkozó változtatások jogát fenntartjuk! Az akcióink a megjelölt időpontig illetve a készlet erejéig érvényesek! Az esetleges sajtóhibákért felelősséget nem vállalunk! 
Az ANIKÓ ÖKOBOLTJA az e-mail, vagy internet (e-shop) esetleg telefonos rendelés  útján a megrendelt árut a vevő igényének, és saját lehetőségeinek  megfelelő módon, gyorsan és pontosan igyekszik szállítani.
A szállítás módját, határidejét, díját: lásd a SZÁLLÍTÁS, FIZETÉS alcím alatt!
A termék megvásárlásának módja:
1. Megrendelés a Webáruházainkban, vagy e-mailben esetleg telefonon.
- A kiválasztott termékből a kívánt mennyiséget helyezze a kosárban és a HOZZÁADÁS KOSÁRHOZ vagy a KOSÁRBA RAKOM esetleg a Kosár szimbólum gombra kattintson. 
- Több termék vásárlása esetén megismételheti a vásárolni kívánt termékek mindegyikével.
- a kosárban mindenkor tud tájékozódni a behelyezett termékekről, illetve módosítani tudja azok mennyiségét illetve törölheti azokat.
- Ezután véglegesítse a megrendelését (regisztrációval vagy anélkül)
- Adja meg a rendelési adatait. Itt a szállítás pontos megbízható teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadni: Név, E-mail cím, Telefonszám, Szállítási cím. illetve ha számlára van szüksége akkor külön a számlázási adatok. Itt fűzhet megjegyzést is a rendeléséhez.
- Válassza ki (jelölje be) a szállítási és fizetési módok közül az Önnek legkedvezőbbet.
- Véglegesítse a rendelést.
- Küldje el a rendelést
2. Megrendelés visszaigazolása e-mailben Ön felé.
3. Megrendelés jóváhagyása Ön által (jóváhagyó linkre kattintással) 
4. Ha szükséges, a megrendelés, szállítás és fizetés módjának, adatoknak a pontosítása részünkről
5. Ha a fizetési feltételek közül az előre fizetést vagy utalást választotta akkor a  megrendelt Áru 
   vételárának plusz a szállítási költségnek kifizetése (átutalása) az Ön részéről.
6. A megrendelt áru postázása, vagy elküldése futárszolgálattal. 
7. Utánvéttel történő szállításkor az áru átvétele a fizetéssel egy időben történik. 
8. ELŐRE TÖRTÉNŐ FIZETÉS ESETÉN A MEGRENDELÉS A VÉTELÁR MEGÉRKEZÉVEL LÉP ÉRVÉNYBE. 
Amennyiben a megrendelő olyan terméket rendel meg, melyet nem tartunk raktáron, kizárólag csak az adott ügyfélnek rendeljük meg (E-mailben jelezzük a vevő felé), a megrendelő tudomásul veszi, és elfogadja, hogy rendelését nem mondhatja vissza, az áru kifizetésétől és átvételétől nem állhat el, és csak garanciális probléma esetén vesszük vissza a terméket. 
A szállítási feltételeink szerint az áru feladása (Posta, futárszolgálat) után a megrendelést teljesítettnek tekintjük, az árura vonatkozó kárveszély az áru átvétele után a vásárlóra száll. 
Az  ANIKÓ ÖKOBOLTJA a szállítási késedelemért, valamint a megrendelési pontatlanság miatt a vásárlót ért kárért felelősséget nem vállal.
Az áru egyedi, vagy alap csomagolással rendelkezik. Csomagolási költséget nem számítunk fel. Az áruházunk árai és  egyéb ajánlataink a termékek bruttó árát tartalmazzák. A beszállítói árak mozgásához igazodva a forgalmi árváltozások jogát fenntartjuk. 
A fizetés módja a megrendelővel történt előzetes megállapodás szerint történik. 
Az  ANIKÓ ÖKOBOLTJA  által szállított áru a kibocsátott számlán szereplő végösszeg kiegyenlítéséig az ANIKÓ ÖKOBOLTJA  tulajdonát képezi. 
A megrendelő rendelésével tudomásul veszi és elfogadja az ANIKÓ ÖKOBOLTJA szállítási feltételeit. 
Az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően tájékoztatjuk, hogy név- és lakcímadatait, illetve e-mail címét és a telefonszámát rendelés esetén címlistára tesszük. Ezeket az adatokat kizárólag ajánlattevői tevékenységünkhöz használjuk fel. Adatainak felhasználását addig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön írásban nem kéri azok törlését. 
A még kifizetetlen áru továbbértékesítése csak az ANIKÓ ÖKOBOLTJA tulajdonjogának elismertetésével történhet, amelyről a viszonteladó az ANIKÓ ÖKOBOLT-ot köteles írásban értesíteni. 
A szállított áru visszavételének jogát fenntartjuk: 
- a megállapodás szerinti fizetési határidők be nem tartása esetén, 
- a vevő fizetésképtelensége esetén, 
- az általános üzleti szerződési feltételeink szándékos megsértése esetén. 
AMENNYIBEN A MEGRENDELŐ SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI AZ ANIKÓ ÖKOBOLTJA  ÁLTALÁNOS ÜZLETI SZERZŐDÉSI FELTÉTELEITŐL ELTÉRNEK:
- a megrendelést írásban igazoljuk vissza, amely tartalmazza a megrendelés valós teljesíthetőségét,
- a megrendelés nagyságrendjétől függően - esetlegesen - külön megállapodást kezdeményezünk,
- az írásos visszaigazolás, illetve a külön megállapodás hiányában kizárólag az ANIKÓ ÖKOBOLTJA általános üzleti szerződési feltételei szerint járunk el.
- Ezenkívül külön értesítést csak akkor küldünk, ha a megállapodástól  eltérő a szállítás ideje, feltételei. 
Garanciális feltételeinkről, árkondíciós rendszerünkről és a rendelések leadásának lehetőségeiről a weboldalunkon, az Adatkezelés-garancia menüpontban tájékozódhat. 

Szállítási határidő átlagosan 4-5 munkanap, ha nincs raktáron akkor általában 1-2 hét. Külön értesítést csak akkor küldünk, ha ettől el kell térnünk! Előre fizetésnél a kifizetéstől számítjuk a szállítási határidőt. 

9. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás díját.

10.  Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől.

11. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

12. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

13. A termékekhez tartozó termékleírások nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, illetve kisebb részben a csomagolásról és egyéb, mások által is elérhető, nyilvános forrásokból származnak. Ezek pontatlanságáért felelősséget Szolgáltató nem vállal.

14. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e.

15. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

16. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. Szolgáltató a csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el!

17. 50.000 Ft-ot elérő megrendelés esetén  a Szolgáltató kizárólag a vételár előreutalásával fogadja el a megrendelést. 

4. A
 Webáruház szerződés létrejötte és módosítása 
4.1 Általános jellemzők: 
A szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. 
4.2 Regisztráció: 
A Webáruház-regisztráció során a Megrendelő adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A Megrendelő a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A Megrendelő felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a Webáruházba, a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer automatikusan helyezi a vásárló személyes kosarába. 
4.3 Megrendelés módosítása, törlése: 
A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a Megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell Szolgáltató felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a anikozsmte@rindamail.hu e-mail címen, ill. a 06-20/553-2723 telefonszámon.
Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy az anikozsmte@indamail.hu e-mail címen, ill. a 06-20/553-2723 telefonszámon, egészen addig, amíg Szolgáltató át nem adja Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.
Ezt követően a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet az irányadó.
4.4 Fizetési feltételek: 
Megrendelő a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton  a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben teljesítheti A szerződött futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad.
Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján. 
4.5 Sikertelen kézbesítés esetén: 
Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli. 
5. A Megrendelő jogai és kötelezettségei 
5.1 Az elállás joga
Megrendelő a vásárlástól, a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 napon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló   45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerint: indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban Megrendelő nevének feltüntetésével Megrendelő saját költségén kell a Szolgáltató címére visszajuttatnia (Simon Elektroweb Kft. 2072 Zsámbék, Csap u. 786/7.) Szolgáltató a Megrendelő által kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.
Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Megrendelőnek kell viselnie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
Szolgáltató a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tart.
Vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról Szolgáltató videofelvételt készít. Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat.
Az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.
Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást felbontotta.
Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében sem, amely a személyéhez kötött, illetve amelyet a Megrendelő utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, vagy gyorsan romlandó.
Megrendelő rendelését egyszerűen, kötelezettség nélkül lemondhatja Szolgáltató elérhetőségein keresztül mindaddig, amíg csomagját Szolgáltató át nem adja a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.
Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet  szabályai az irányadóak.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet  alapján:

A vásárlástól való elállás joga, a rendelés lemondása

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően,ill. beszerzés alatt álló termékeket lemondani és a vásárlástól elállni. Ezt az igényét kérjük jelezze e-mailen vagy telefonon az ügyfélszolgálatnak. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

A vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló paragrafusok szerint, amennyiben a vásárolt készülék, csomagolása, tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek.
Kivétel a webáruházban nem szereplő, csak a vevő egyedi igényére berendelt, legyártatott alkatrész, melyeket csak Garanciális probléma esetén tudunk visszavenni! Ez esetben az elállás jogi következményeket von maga után.
Amennyiben a Áruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ( "0" Ft-os vagy "1" Ft-os) árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történ ő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A sértetlen terméket az eredeti számlával küldje vissza a Simon Elektroweb Kft címére (2072 Zsámbék, Csap u. 786/7), és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt terheli a visszaküldés költsége!

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk!

  A lemondást jelezheti telefonon írásban e-mailen, levélben is a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (Megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk).

A cég kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat. A vevő viseli az elállás jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevő által kipróbált alkatrészeket nem áll módunkban visszavenni.

Az elállás joga nem gyakorolható az átvételt követően megsérült termékekre, továbbá a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében:

 Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl. egyedi alkatrész), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

 


5.2 A Szolgáltató esetleges kára
Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a megrendelőtől. 
5.3 Szavatosság
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: - elsősorban kicseréli - ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik 
6. Adatvédelem, adatbiztonság: 
6.1 Adatvédelmi nyilatkozat: 
A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Szolgáltató a Megrendelőről annak azonosításához a következő adatokat rögzíti:

  • Megrendelő neve, felhasználói neve, jelszava, elektronikus levelezési címe, elérhetőségi telefonszáma
  • A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

Szolgáltató tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi Megrendelő személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli - figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre -, kizárólag csak a Webáruház rendelési céljaira használja fel, illetve a Megrendelő kifejezett engedélyével saját promóciós kampányainak keretében hírlevél kiküldéséhez használja. Megrendelő adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve a megrendelések teljesítése érdekében a rendelések kiszállítására szerződött XXXX és az esetleges raktározási és csomagolási tevékenységet végző alvállalkozónak.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. 
6.2 Személyes adatok módosítása: 
Megadott személyes adatait Megrendelő a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képeznek ez alól a következő adatok 
Nem módosítható:
  • E-mail cím

A regisztráció törlését a vásárló az anikozsmte@indamail.hu elektronikus levélcímen kérheti. 
7. Záró rendelkezések: 
7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések
Szolgáltató és Megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol. 
7.2. A szerződés megszűnése
Megrendelő bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, ezt személyazonosságának igazolása után Szolgáltató tudomásul veszi, és a Megrendelő Webáruház-használati lehetőségét megszünteti.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Megrendelő nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja. 
7.3. Felelősség
Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel Megrendelő gondoskodik jelszava megfelelő titokban tartásáról. Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késéséből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló   45/2014 (II.26.) Korm. rendelet szerint, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. 
  

Bevásárlókosár

Termék ajánló

KARÁCSONYI AJÁNDÉKDOBOZOK









Hírlevél



Webáruház bérlés és készítés

0.17 mp



webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
   VÁSÁRLÁS
lábléc