babyshop webáruház, webshop
Ékpárna!

Megkönnyíti a
légzést és az emésztést!





























































































































































































































1.Úszópelenka - Úszónadrág
2.DorJan Danny Sport DS5 1 Multifunkciós Babakocsi
3.DorJan Danny Sport Prestige Butterfly BF15 Multifunkciós Babakocsi
4.Graco Symbio Trio Babakocsi Moon 2010.
5.Chicco Polly Magic Black Etetőszék 2012.
6.Baby Point Porta Biztonsági Ajtórács
7.Maxi Cosi Mura 3 Babakocsi Total Black 2012.
8.Cam Soffice - Campione Etetőszékhez Ülésbetét (többféle mintázattal)
9.Chicco Állatfarm Kulcsos Ház Készségfejlesztő Játék 64273
10.DorJan Danny Sport Prestige Flower Daisy Multifunkciós Babakocsi 2011. + Ajándék Disney Hűtőtáska !
Babakocsik

Babakocsik
GYIK és Információk


Gyakran Ismétlődő Kérdések

A kosárban ugyan elhelyeztem a kívánt terméket de nem tudom mit csináljak.
Regisztráltam magam, de nem tudok belépni a rendszerbe. Mit tegyek?
Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását az Internet Explorer esetén?
Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását az Mozilla Firefox esetén?
Mit tegyek, ha a beállítás ellenére sem tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
Több darab van a kosaramban, miközben csak 1-et szeretnék vásárolni.
Mit jelent az hogy „postai utánvét” mint fizetési mód?
Nem kaptam email visszajelzést a megrendelt termékről!
Ki fizeti a szállítási költségeket?
Mi a helyzet a garanciával, szavatossággal ?
Mi ez, hogy jótállás, szavatosság ?
Mit jelent az „elállás joga” ?
Önök kicsodák ?
Hova fordulhatok panasszal ?

A kosárban ugyan elhelyeztem a kívánt terméket de nem tudom mit csináljak!

A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálni kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezhet a kosárban, de azt még nem tudja megvásárolni, tehát ha vásárolni szeretne akkor be kell regisztrálni honlapunkra. Meg kell adnia egy tetszőleges felhasználónevet, majd egy hozzá tartozó jelszót, utána a teljes nevét és végül az E-mail címét. Ha mindez sikerült utána már be tud lépni és meg tudja rendelni a kiválasztott terméket.
Vissza a lap tetejére

Regisztráltam magam, de nem tudok belépni a rendszerbe. Mit tegyek?
A belépéshez a böngésző programban feltétlenül engedélyezni kell a sütik (cookie) fogadását. E nélkül sajnos a bejelentkezés nem lehetséges. Ha a coockie-k engedélyezve vannak és mégsem sikerül, akkor valószínű, hogy sok regisztrált felhasználó van belépve egyszerre. Olykor az is előfordulhat, hogy magával a webhellyel lehetnek pillanatnyi problémák. Ilyenkor pár perc elteltével próbálja újra a belépést.
Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását az Internet Explorer esetén?
1. Kattintson az Internet Explorer Eszközök menügombjára, majd az Internetbeállítások parancsra.

2. Az "Adatvédelem lapon", a "Speciális" nyomógombra kattintson.
3. Állítsa be a "Az automatikus cookie-kezelés felülbírálása" kapcsolót.
4. Válassza ki a "Belső cookie-k" választási lehetőségei közül az "Engedélyezés", a Külső cookie-k választási lehetőségei közül pedig az "Elfogadás" lehetőséget.
5. Kattintson az OK, majd még egyszer az OK gombra.
Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását az Mozilla Firefox esetén?
1. Kattintson a Firefox "Eszközök" menügombjára, majd a "Beállítások" parancsra.

2. Az "Adatvédelem" lapon állítsa be, a "Sütik elfogadása webhelyekről" kapcsolót.
3. Kattintson az "OK" gombra.
Mit tegyek, ha a beállítás ellenére sem tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
Írja meg nekünk a
webbebibp@gmail.com címre a kiválasztott termékek kódját és mennyiségét, a szállítás módját és egy telefonszámot ahol vissza tudjuk igazolni megrendelését, vagy hívja a +36-30-6331468 telefonszámot, ahol munkatársunk segít problémájának megoldásában.
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
A Bevásárlókosár dobozban találhatóak az eddig kiválasztott és kosárba helyezett termékek. Amikor a vásárlást be szeretné fejezni, a Kosár feliratra kattintva megjelenik az az űrlap, ahol véglegesíteni tudja megrendelését. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatok kitöltése a pontos szállítás miatt elengedhetetlen, ezért kötelező.
Több darab van a kosaramban, miközben csak 1-et szeretnék vásárolni.
A Bevásárlókosár ablakra rákattintva beléphet a „Megrendelés tartalma” oldalra, majd a „mennyiség módosítás” fül alatt tudja tetszés szerint a kívánt mennyiséget változtatni, és a "Módosít" gombbal elfogadni! Ha a kiválasztott termékre mégsem tart igényt, akkor azt a "Törlés" fülben található "Törlés" gombbal tudja kivenni a kosárból.

Mit jelent az hogy „postai utánvét” mint fizetési mód?
Azt, hogy a megvásárolt terméket futárszolgálat közreműködésével küldjuk el Önnek. Fizetnie átvételkor kell a szállítónak (postás, futár).

Nem kaptam email visszajelzést a megrendelt termékről!
Néha a szolgáltatók egymástól eltérő levelező rendszerekkel dolgozhatnak, emiatt az üzenet küldő központok nem kapják meg azonnal a várt leveleket. Az átfutási idő akár 20 másodpercet vagy akár 1-2 órát is igénybe vehet. Ha ennyi idő elteltével sem kapta meg, kérem írjon nekünk a
webbebibp@gmail.com címre.
Ki fizeti a szállítási költségeket?
Az Önhöz történő szállítás költségét mindig a megrendelő fizeti, a jelen esetben Ön.
Mi a helyzet a garanciával, szavatossággal ?
Minden esetben a hatályos jogszabályi előírások szerint járunk el. Minden esetben célszerű, ha telefonon (
+36-30-6331468) felveszi velünk a kapcsolatot, általában gyorsabb ügyintézést eredményez. Ne felejtse: Önnek általában a saját költségén kell eljutattnia a terméket hozzánk, vagy a kijelölt szervízbe.
Mit jelent a szavatosság, jótállás ?
A nálunk történő vásárlással a PTK (Polgári Törvénykönyv) szerint szállítási vagy adás - vételi megállapodás jön létre az adott tárgyra. "Fogyasztó" - a jogszabály értelmében - csak magánszemély lehet.

Szavatosság: az értékesítő felelősséget vállal arra, hogy azt, amit Ön vásárol, az hibátlan. Ha ez mégsem így van, kötelességünk mindent megtenni, hogy mégis így legyen - még akkor is, ha csak később derül ki, hogy a működésképtelenséget okozó hiba az áru átvételekor már létezett (rejtett hiba). A szavatossági időről általában jogszabály rendelkezik, és termékcsoportonként eltérő lehet.

Például, ha a megvásárolt termék hat hónapon belül meghibásodik, akkor feltételezni kell, hogy ez a hiba már az átvételkor megvolt. Ez alól kivétel - értelemszerűen - ha a dolog logikailag vagy más módon kizárható.

Milyen jogok illetik Önt a termékszavatossági körben ?

1- Elsősorban - a saját választása szerint - a kijavítás vagy csere, kivéve, ha ez valamilyen oknál fogva lehetetlen, vagy ha más lehetőséggel összehasonlítva ez ránk nézve aránytalan többletköltséget eredményezne.

2- Ha nincs lehetőség sem kijavításra, sem kicserélésre, illetve ha mi ezt nem vállalnánk, akkor megfelelő árleszállítás igényelhető, vagy a vásárlástól elállhat. Lényeges, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

3- A probléma orvoslását - a dolog tulajdonságaira és a terméktől elvárható rendeltetésére figyelemmel - úgy kell megoldani, hogy a fogyasztónak ne okozzon jelentős kényelmetlenséget, és megfelelő határidőn belül történjen. Ha ezt elmulasztanánk, a fogyasztó jogosult javíttatni, és a számlát nekünk benyújtani.

4- A fogyasztónak joga van másik megoldást választani (csere helyett javítás vagy árengedmény, stb.), de, - amennyiben az értékesítőnek ezzel kárt okoz, akkor a fogyasztó köteles ezt a kárt megtéríteni, kivéve, ha indokolt volt másik megoldás megválasztása, vagy ha magatartásunk adott erre okot.

5- A fogyasztó köteles a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül bennünket tájékoztatni a problémáról. A PTK szerint "fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni".

6- "Fogyasztók"-nak két éve áll rendelkezésre a szavatossági jogok érvényesítésére, "nemfogyasztók"-nak hat hónap az elévülési idő, kivéve, ha jogszabály másként rendelkezik. Ha azonban valamilyen jogilag elfogadható oknál fogva az igény nem volt érvényesíthető (pl. ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva  a megadott határidőn belül nem volt felismerhető), akkor a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

7- Kicserélés vagy elállás esetén nem követelhető az átvételtől a meghibásodásig eltelt időre a rendeltetésszerű használat miatt keletkezett értékcsökkenés ellenértéke.


A termékszavatosságot illetően még számos jog hatályos. Ha részletesebben érdekeli a dolog, ezek többségét „a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről" szóló 1959. évi IV. törvényben találhatók. Bővebb információk a www.fogyasztovedelem.hu, a www.ofe.hu, illetve a www.nfh.hu oldalakon is találhatók.

Jótállás: azt jelenti, hogy mi - kereskedőként, ám a gyártó (importőr) megbízásából - jótállunk azért, hogy az, amit a fogyasztó megvesz, legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Erről is jogszabály rendelkezik, mégpedig úgy, hogy a kötelező jótállású termékek egyik csoportja (pl. hűtő-, mosógép, tűzhely, varrógép, autó, telefon/mobil) a fogyasztói árára való tekintet nélkül, míg a másik csoportra (pl. TV, rádió óra, stb.) csak bruttó 10.000 Ft vételár fölött kötelező a jótállás. A termék mellé adott jótállási- (garancia) jegyen találhatók - többek között - a jótállás alapján a fogyasztót  megillető jogok, azok érvényesíthetőségének határideje, helye és feltételei (mit kell tenni, hova kell vagy hova lehet javításra vinni / küldeni a terméket, stb.)

A jelenleg erre vonatkozó hatályos jogszabály – tudomásunk szerint – a 151/2003. (IX.22.) Korm.rendelet.

Ha esetleg írásban kíván eljárni email címünk :
webbebibp@gmail.com Mit jelent az „elállás joga” ?

A webáruházunkban történő rendeléssel a PTK szerint "ráutaló magatartás" folytán (Ön vásárolni, mi eladni szeretnénk) szállítási (személyes átvétel esetén azonban adás-vételi) szerződés keletkezik köztünk. Mivel Ön távol van, ezt a szállítási szerződést a hatályos jog szerint "távollévők között kötött szerződés"-nek hívják, amit a fogyasztók védelméről szóló, 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlament és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, "a távollévők között kötött szerződésekről" szóló 17/1999 (II.5.) kormány rendelet szabályozza.

Az EK irányelv szerint azért szükséges az elállás jogának biztosítása, mert a fogyasztónak nincs lehetősége még az áruátvétel előtt ténylegesen megtekinteni a megvásárolni kívánt árut. Fontos, hogy a hazai jogszabály értelmében "fogyasztó" csak magánszemély lehet, tehát az elállás joga vállalkozásokra nem vonatkozik. Lényeges tudni azt is, hogy az elállás joga nem gyakorolható azokra a termékekre, amelyek kifejezetten az Ön megbízásából, személyéhez kötötten kerültek beszerzésre, gyártásra.


A dolog logikája az, hogy miután egymástól földrajzilag távol vagyunk, az általunk kínált holmikat nem tudja szemrevételezni, kézbe venni, kipróbálni, ami számára nyilvánvalóan hátrányosabb, mint a hagyományos bolti vásárlás. Az Unió előírása alapján alkotott hazai rendelet ezt a hátrányt a fogyasztónak adott többletjoggal kiegyenlíti, ez az "elállás" joga. Mivel a webes adás-vétel során tényleg csak az áru kifizetése után vehető azt kézbe, valóban jó, ha minden kötöttség nélkül elállhat az ügylettől, méghozzá indoklás nélkül. Ugyanakkor nekünk jó és hasznos, ha kapunk indoklást, ugyanis ez segíti munkánkat.

Tehát Ön jogosult a termék átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól, vagyis dönthet úgy, hogy mégsem kell. Ezt jeleznie kell felénk, ami bármilyen módon történhet. Célszerű azonban, ha telefonon előzetesen egyeztet velünk a
+36-30-6331468 telefonszámon.

Az elállás esetén az átvételkor fizetett összeget hiánytalanul visszafizetjük, amennyiben a terméket olyan állapotban kapjuk vissza, amilyenben küldtük. Ez azért van, mert Ön egy 100%-os, vadonatúj terméket kapott, az eredeti gyári csomagolásban. Kibontható, használatba vehető, kipróbálható, stb. Ha azonban a visszaküldés után a termékről megállapítható, hogy olyan - Önnek felróható - baja van, amitől csökken az újbóli értékesíthetőség értéke (mechanikai sérülés, nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodás, megsérült a gyári csomagolása, stb., stb.), akkor már nem új és hibátlan, ezért nyilván nem adhatjuk el újként valaki másnak, vagyis kár ér bennünket. Ez esetben a PTK feljogosít bennünket arra, hogy az Ön általa okozott kár értékét levonjuk a visszafizetendő összegből. Ne felejtse el, Ön is köteles az elvárható legnagyobb gondossággal eljárni.


Tehát:

1- A terméket (beleértve a gyári csomagolását is) oly módon célszerű visszacsomagolnia, hogy az épségben visszajusson hozzánk. Ezzel megelőzhető, hogy a visszaszállítás során megsérüljön a holmi. A legjobb megoldás az, ha úgy dobozolja vissza, ahogy megkapta. Ezután a csomagot a saját költségén fel kell adnia részünkre, ezt a költséget nem térítjük vissza. Figyelem ! utánvéttel visszaküldött csomagokat NEM veszünk át !


2- Ne felejtse el megadni, hova kéri (cím, bankszámla, stb) a pénz visszafizetését. A jogszabály értelmében az áru hozzánk történő visszaérkezését követően Önnek 30 napon belül a pénzt küldenünk kell.

3- Ha a visszaérkező terméknek Önnek felróható baja van (beleértve a visszaszállítás során történt sérüléseket is),  az ebből fakadó kárt Önnek kell megfizetnie, tehát levonhatjuk az Önnek visszafizetendő összegből.


4- Figyelem ! Szerzőjogi védelem alatt álló termékek (jellemzően analog vagy digitális hordozón fellelhető hang-, kép, szoftver, stb.) esetén az elállás feltétele a küldemény felbontatlansága !
Önök kicsodák ?
Mi a Baby Shop Webáruház vagyunk, 2008-óta létezünk. Cégtulajdonosunk a
Crocodile Dundee Bt. (cégjegyzékszám 01-06-736673, adószám 20786229-2-42).
Hosszú a lista. Minden esetben célszerű, ha először velünk veszi fel a kapcsolatot a +36-30-6331468 telefonszámon, általában gyorsabb ügyintézést eredményez. Egyébként fogyasztóként az alábbiakhoz fordulhat panasszal :

1- Crocodile Dundee Bt. ügyvezetése (1064 Budapest, Rózsa u. 62. Mail : webbebibp@gmail.com)
2- Az Önnél működő Békéltető Testület  (lista ITT)
3- Az Önnél működő NFH helyi irodájához (bővebb infó ITT


webáruház menüháttér
Itt a nyár :)

Autóülések

Etetőszékek

Kiságyak

Babaszobák-Gyermekszobák

Járókák

Utazóágyak

Fürdetők-Pelenkázók

Pelenkázás

Szoptatás-táplálás

Bababiztonság

Játékok

Bilik, WC ülőkék, Fellépők

Disney Baby Termékek

MAM termékek

Babymoov babatermékek

Cam Termékek

NeoNato 2013.-2014.

Egyéb termékek

Újdonságok!

Chicco Játékok 2014.

Mózes kosarak
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
babyshop 05824
Philips Avent Variábilis Etetőcumi 2 db SCF635/27

bruttó 1.390 Ft
AKCIÓ! - 4%
bruttó 1.330 Ft

További akciós termékek
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér


Webáruház

0.0484 mp


webáruház oldalszél fájl
   Kereskedőknek!    Üzletszabályzat