eastdesign webáruház, webshop
Termékek

Hírlevél


Akciós termékek
eastdesign 00068
459-2 Falikép -Buddha fej- antik

bruttó 1.245 Ft
AKCIÓ! - 54%
bruttó 569 Ft

További akciós termékek

ÁSZF


Vásárlási feltételek 
Örömünkre szolgál, hogy meglátogatta a webáruházunkat. Alábbiakban összefoglaljuk a cégünk és ügyfeleink közötti elektronikus kereskedelemben alkalmazott alapelveket. Kérjük figyelmesen olvassa el az alábbiakat, hogy pontosan megismerje a vásárlási feltételeket és szállítási költségeket. 

Árak 
 A webáruházban feltüntett vételárakat bruttó értéken tüntettük fel. A webáruház szabadon élhet az árváltozatás jogával. Természetesen a megrendelt árut a megrendeléskor érvényes áron szállítjuk. 

Rendelés 
Érvényes rendelést Ön csak a szállítási és számlázási adatainak megadása után tud feladni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. Ebben az esetben a megrendelt áru ellenértékét a megrendelőnek előre rendeznie kell. A kosár alatti "megrendelés véglegesítése" gombra kattintva megnyílik a teljes méretű kosár, ahol utólag is módosíthatja az adatokat. Törölhet tételeket, vagy módosíthatja a darabszámokat. Darabszám módosításnál, ha átírta a darabszámot, minden esetben kattintson a mellette lévő módosít billentyűre, mert csak így módosul az új darabszámra. A megrendelés alatti megjegyzés ablakba beírhatja a megrendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. Például, ha a megrendelő címétől eltérő címre szeretné küldeni a csomagot, vagy a megrendelt termékkel kapcsolatban további kérdése lenne. Ha minden rendben kattintson a kosár alján lévő véglegesítés gombra. Sikeres megrendelés esetén a kosár alatt megjelenik egy felírat. Köszönjük megrendelését, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezzel egy időben e-mailben kap egy visszaigazolást a rendelésről: Köszönjük megrendelését, Ön az alábbi termékeket rendelte... és az Ön megrendelése. Ha bármilyen kérdése lenne, ügyfélszolgálatunk készséggel áll az Ön rendelkezésére : 30/544-84-85 , 20/23-62-885

Adatvédelmi nyilatkozat 
Személyes adatok védelme: Személyes adatokon értjük azokat az információkat, amellyel ön azonosítható direkt (családi név, keresztnév) vagy indirekt (számlaszám, bankkártyaszám) módon. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az adatok harmadik személynek történő kiszolgáltatása: Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, a szállítási címet, a szállítást végző cégnek. A futárszolgálat viszont a cégünk által átadott szállítási adatokat semmilyen módon nem jogosult megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Biztonsági intézkedésként azok az adatok, amelyeket Ön on-line űrlapok kitöltésével ad meg nekünk az Ön felhasználói nevével és jelszavával lesznek biztosítva. Az Ön beleegyezése: Ezt a website-ot használva Ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit és engedélyezi számunkra adatainak használatát az itt leírtak alapján 

Szállítás és fizetés 

Szállítás:
 
A szállítást a Trans-O-Flex futárszolgálat végzi a csomag elindítását követő egy munkanapon belül. 
Szállítási díj belföldön: 

- Utánvét esetén: 
29.999 forintig: 1000 forint/bruttó/DOBOZ
30.000 forinttól: Ingyenes

-Átutalás esetén: 
29.999 forintig: 1000 forint/bruttó/DOBOZ
30.000 forinttól: Ingyenes

Az árak az ÁFÁ-t   tartalmazzák! 

Fizetés lehetőségek: 

- Fizetés készpénzzel,utánvéttel: Az áru ellenértékét és a szállítás költségét /a szállítás költsége: szállítási díj+utánvét/ a szállítást teljesítő futárnak az átvételkor kell kifizetni. 
- Fizetés átutalással: Banki átutalással a legkedvezőbb szállítási költséggel. A banki átutalás előreutalást jelent, melyhez - kérésre - elküldjük a kiállított számlát faxon, vagy e-mailben. Ez alapján tud utalni. Az Ön küldeménye az összeg jóváírásának napján feladásra kerül. A kézbesítés munkaidőben 8 - 16 óra között történik, ezért célszerű olyan címet megadni, ahol a csomag ebben az időben átvehető. / Esetleg munkahelyi cím. / 

Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban 
Amennyiben Ön bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az ilyen eseteket és bármi egyéb észrevételt (pl. eltérés a számlázott és a szállított tételek között, sértetlen csomagolásban sérült áru stb.) kérjük, jelezze felénk az áru átvételétől számított 48 órán belül a raktar@rattan24.hu e-mail címen vagy a 06-20/23-62-885-ös telefonszámon. 

Vásárlástól való elállás 
A vevő az áru átvételét követő 15 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 15 munkanapon belül az East Design Kft címére: 5091 Tószeg, Rétpart u.4. ., vagy faxon az 56/210-052 számra. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket veszünk vissza, és csak ebben az esetben térítjük meg a teljes vételárat a vásárló részére. A csomagolás sérüléséből adódó, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő kár költségei a vevőt terhelik. 

FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁS 
Az East Design Kft nem vonható felelősségre az által üzemeltetett internetes áruházhoz való kapcsolódásért, semmilyen vis mayor kategóriába sorolható esetért, vagy olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt. Cégadatok a kapcsolat menüpontban.

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!
Rattan24.hu csapata


Nyelv

Bevásárlókosár

Kereső

Facebook
 

Szállítás

Ötletek

TOP10 termék



Webáruház

0.0544 mp