gumiwebshop webáruház, webshop

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl

Gyártó kereső

Barum
BFGoodrich
Bridgestone
Continental
Dunlop
Falken
Firestone
Fortune
Fulda
Goodyear
Hankook
Infinity
Kleber
Kormoran
Kumho
Landsail
Laufenn
Marshal
Maxxis
Michelin
Nankang
Nexen
Nokian
Pirelli
Rotalla
Semperit
Toyo
Yokohama
Kumho 205/55R16 W PS31 Ecsta Nyári abroncs
 
Azonosító: 20555R16WPS31 - Kérdés küldése a termékkel kapcsolatban
bruttó 31.880 Ft
AKCIÓ! - 47%
bruttó 16.742 Ft
Készleten lévő mennyiség: 20 db - Mennyiség: db
Nyomtatható változat Elküldés egy ismerősnek KedvencekhezKérdés küldése

Évszak: N

SI: W=270 km/h

LI: 91=615Kg

Szegmens: Személy

Gyártó: Kumho

Méret: 205/55R16

Szélesség: 205

Profil: 55

Átmérő: 16

Fogyasztás: E

Fékezés: E

Zaj: 2_69




A Kumho Tires Co., Inc. 1960-ban alakult azzal a céllal, hogy olyan abroncsokat gyártson, amelyek teljes mértékben tükrözik a vásárlók igényeit, abban az időben,amikor anyavállalata a Kwangju Buslines cég kiváló minőségű abroncsok beszerzési problémájával küzdött. Abban az időben a koreai autógumi abroncs ipar még gyenge lábakon állt. Bár már létezett Koreában néhány helyi abroncsgyártó, termékeik minősége nem ütötte meg a szabványos mértéket, egyetlen vállalat ajánlatát sem fogadták el a Hadsereg központja által kiírt katonai beszállítási tendereken. A helyi közlekedési vállalatok, beleértve a Kwangju Buslines céget, a Kumho Tires anyavállalatát a kiváló minőségű abroncsok nem megfelelő rendelkezésre állásától szenvedtek, és egymással versenyeztek, hogy kiváló minőségű abroncsokat szerezzenek működésükhöz. A Kwangju városában található 1960-ban naponta mintegy negyven gépcsoporttal 20 abroncsot gyártó szerény kisméretű gyár fejlődésének eredményeképpen a Kumho Tires cég ma már hozzávetőleg 180 ezer abroncsot készít világszerte, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban található 8 üzemében. Éves értékesítése 2 trillió és 960 milliárd won volt a 2009. évi globális értékesítési nyilvántartás szerint, és évente exportált áruinak értéke 1,8 milliárd dollár volt, így a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé tartozott. Az első OE (eredeti berendezés) gyártási megállapodás megkötésére 1968-ban került sor – melynek révén az értékesítési hálózat kibővült és lefedte a közlekedési, a katonai és a jármű ipart Mivel az autóipar a 1960-as években még nem volt túl élénk, a Kumho Tires cég fő vásárlóit az olyan közlekedési vállalatok jelentették, mint a Kwangju Buslines, a Kumho Tires anyacége. A cég 1968-ban megkötötte első OE szerződését a Shinjin Automobile céggel (mely cég jelenleg a GM Daewoo cég), majd ezt követően kibővítette értékesítési hálózatát annak köszönhetően, hogy beszállítói szerződéseket írt alá a Kia Industry céggel (mely cég jelenleg a KIA Automobile) és a Hyundai Automobile céggel. Az első export értéke 7.700 dollár volt – a cég 45 év alatt 200 ezerszeres növekedést könyvelhetett el. A cég első exportja Thaiföldre irányult, melynek keretében 7.700 dollár értékű abroncs került értékesítésre. Az 1960-as éves alatt a Kumho Tires tengerentúli piacait bővítette Délkelet Ázsia és Közel-kelet irányába, többek között Hong Kong, Kuvait, Libanon és Jordánia felé. Jelenleg tengerentúli értékesítésének éves volumene meghaladja az 1,8 milliárd dollárt, és hozzávetőleg a világ 180 országába jut el. Új technológiák! A „világelső‟ cím elnyerésének kihívása Amikor döntés született a Kumho Tires cég létrehozásáról, Koreában már létezett 5 helyi abroncsgyártó cég. In-Cheon Park, a Kumho Tires cég első ügyvezető igazgatója és a Kumho Group alapítója úgy vélte, hogy későn induló cégként a létező abroncspiacra történő betörés egyetlen lehetőségét a vezető technológiák jelentették. Az alapító ezen filozófiája lett a Kumho cég egyedülálló jellemzője, „elkötelezettsége‟, melynek köszönhetően a Kumho Tires műszaki szaktudása jelentős ütemben fejlődött. Az 1970-es évek során a cég a „nemzeti első‟ innovációk egész sorát hajtotta végre. Az első acél radiál abroncs és az első teherautó és busz radiál abroncs Koreában készült. 1987-ben a Kumho Tires cég megszerezte azt a tanúsítványt, melynek alapján OEM abroncsokat szállíthatott a GM-nek első koreai cégként, mely a cégnek a globális piac által történő elismerését tükrözte. Azóta a cég bemutatta világszínvonalú technológiáit különböző innovatív termékeken keresztül. 1999-ben a cég az ország első és a világ negyedik laposan futó abroncsát állította elő, mely stabil működést tett lehetővé 80km/órás sebességnél, defekt esetén 2006-ban a cég megjelent a világ első levendula illatú aromás abroncsával 2006-ban a cég megjelent a világ első 32” UHP abroncsával 2008-ban pedig a világ első 15-ös sorozatú abroncsával állt elő a szuperautók számára. Az egyetlen cég, mely cég rendelkezik repülőgép abroncsok előállításához szükséges technológiákkal Koreában. A világon csak 5 vállalat képes csúcsszintű technológiákat igénylő repülőgép abroncsok gyártására és exportálására. A Kumho Tires cég műszaki innovációk iránti elkötelezettségének köszönhetően olyan területekkel kezdett foglalkozni, ahol a csúcstechnológia alapkövetelmény. Elsősorban a 150°C feletti hőt és súrlódást is kiálló harci repülők, valamint a 400-nál több utast szállító polgári repülőgépek abroncsai esetében, melyeknél a biztonság elsőrendű prioritás, „csúcsszínvonalú abroncs technológiákat‟ igényelnek. Például a B737-400-as polgári repülőgépeknek 350 tonnás súlyt (16,7 tonna per abroncs), valamint 220psi tágulási nyomást (lásd 30psi a személyautók esetében), 362km/h felszállási sebességet és 250°C-ot meghaladó hőt kell kibírniuk. Az 1970-es években a Kumho Tires 4 repülőgép abroncs szabványt vezetett be először Koreában, és megszerezte az U.S. Air Force minősítési bizonyítványát. Jelenleg kizárólag harci repülőgépek számára gyárt abroncsokat.A motorsportokkal együttműködve történő műszaki fejlesztés és marketing jelentőségét felismerve a Kumho Tires cég teljes erőbedobással hozzáfogott a versenyautó abroncsok fejlesztéséhez, amikor 1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) kutatóintézetet az Egyesült Államokban. Azt követően, hogy részt vett az angol MG Owners Club sorozatban 1992-ben, támogatta a Fast Co. céget 300 versenyabronccsal még abban az évben.Ezt követően az abroncsoknak egy széles körét fejlesztette ki és exportálta az Egyesült Államokba és más országokba, többek között a VICTORACER V700, ECSTA V700 (V70A) és S700 on-road abroncsokat, és az R700 és R800 off-road abroncsokat. Emellett megjelent a piacon a C03 (száraz) és TW0l (nedves) Tarmac abroncsokkal is.A Kumho Tires céget választotta ki hivatalos abroncs beszállítójának a 2000 Changwon F3 Bajnokság, miután kiütötte a helyéről a japán Yokohama Tires céget. Ez adta meg a lendületet a Kumho Tires cégnek, hogy a nemzetközi motorsport iparág mai legjobb márkájává váljon. A Kumho ECSTA abroncsáról elismerően nyilatkozott számos motorsport képviselő, kiemelkedő tartósságának köszönhetően, és hivatalos abroncsbeszállítója lett a 2002 France F3, a Marlboro Masters F3 és 2003 Az 1990-es évek óta a Kumho Tires hozzáfogott a tengerentúli piacokon történő aktívterjeszkedéshez, melyet külföldi leányvállalatai kezdeményeztek. 1992-ben megváltoztatta a tengerentúli piacokat irányító vezetői rendszerét, hogy nagyobb hatáskört biztosítson az egyes külföldi leányvállalatok regionális igazgatóinak a jobb és gyorsabb döntéshozatal érdekében. Továbbá hazai szakértőket delegált a leányvállalatokhoz, hogy tovább fokozza az új piacok és az értékesítési hálózatok terén végzett úttörő munka hatékonyságát. A Kumho Tires a legfiatalabb cég a világ 10 vezető abroncsgyártója közül A tengerentúli piacok irányítása terén végrehajtott változtatásoknak, a Goksung radiál abroncs üzem befejezésének, valamint a belföldi igény és az export növekedésnek köszönhetően a Kumho Tires 585 millió won bevételt könyvelhetett el 1990-ben, ami 45,5 %-os növekedést jelentett az előző évhez képest, és a világ 11. legnagyobb beszállítójának rangjára emelte a céget értékesítési volumenét tekintve. 1991-ben a cég belépett a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé, 703 millió dolláros bevételével, ami 32,5 %-os növekedést jelentett 1990-hez képest, majd két egymást követő éven át megőrizte ezt a pozícióját. Ez a cég hozzávetőleg 30 éves abroncsgyártás melletti elkötelezettségének az eredménye. Az 50. születésnapjának ünneplésekor a Kumho Tires a világ legfiatalabb cége volt a világ 10 legnagyobb autógyártója között. 1990-ben létrehozta a Kumho America Technical Center (KATC) központot, továbbá 1998-ban létrehozta a Kumho Europe Technical Center (KETC) központot Angliában, Birmingham-ben, és egy központot Buchholz-ban, Németországban, majd 2005-ben a Kumho China Technical Center (KCTC) központot Tianjin-ben, Kínában. Az éves termelés 65 millió egység, melyet világszerte 8 üzemben állítanak elő, többek között Koreában, Kínában és Vietnámban. Koreán belül Kwangju-ban, Goksung-ban és Pyungtak-ban üzemelő 3 gyárnak köszönhetően a Kumho Tires megtette az első lépéseket a kínai piacra történő belépés terén 1994-ben, a nemzetközi abroncsgyártó cégek közül elsőként. Az ÁZSIAI piacra történő betörés jegyében és gyártási bázisának diverzifikálása érdekében gyártósorokat hozott létre Vietnámban, a Kínában létrehozott 4 gyártóüzem mellett (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR).Befektetés a jövőbe – környezetbarát és sportorientált marketing. A Kumho Tires környezetvédelemmel kapcsolatos 3 kulcsfontosságú elképzelésének (a jobb üzemanyag hatékonyság, az alacsonyabb zajszint és az alacsonyabb kopási sebesség) eredményeképpen a cég kutatási tevékenysége elkezdett a környezetbarát abroncsokkal foglalkozni. A Kumho Tires környezetbarát vezető rendszert alkalmaz a fokozott tartósságú és használhatóságú abroncsok fejlesztése és gyártása terén, a teljes folyamat során, kezdve az abroncs gyártásától a hulladék ártalmatlanításáig. Ennek köszönhetően a helyi abroncsgyártók közül a cég rendelkezik a legtöbb környezetbarát tanúsítvánnyal, beleértve az ISO14001 tanúsítványt, melyet elsőként szerzett meg a koreai abroncs iparágon belül, valamint a Nordic Eco-címkét, melyet elsőként szerzett meg világ abroncsgyártói közül. Az Ecowing (KH19) nevű környezetbarát abroncs 10%-os üzemanyag megtakarítást tesz lehetővé és hatásosan csökkenti a CO2 kibocsátást annak köszönhetően, hogy csökkenti a környezetre káros anyagok kibocsátását és javítja a gördülési ellenállást, mely jellemzők a gépkocsik üzemanyag hatékonyságával szoros összefüggésben vannak. Ha ezzel az abronccsal utazik 20.000 km-t egy adott évben, akkor olyan jelentős eredményt érhet el, ami 236 fa ültetésének felel meg. Gyártóüzemek: összesen 8. 3 Koreában (Kwangju, Goksung, Pyungtack) és 4 Kínában (Nanjing, Tianjin, Changchun, Nanjing TBR) és 1 Vietnámban. Alkalmazottak száma: 11.000 belföldön és külföldön K+F központok: Összesen 4. Kwangju (Korea), Akron (U.S.), Birmingham (Anglia), Tianjin (Kína) Gyártás: évente 65 millió egység (hozzávetőleg 180 ezer egység per nap) Értékesítés: 2 trillió és 960 milliárd won (beleértve a 2009. évi tengerentúli értékesítéseket) Export: évente hozzávetőleg 1,8 milliárd dollár 180 országba 2010 A vállalat alapításának 50. évfordulóját ünnepli Korea második, a világ 9-ik legnagyobb gumigyártója a Kumho. Gumiabroncsai a fejlesztéseknek köszönhetően a világ élvonalába tartoznak, a teszteken kiváló eredményeket érnek el. Elismertségüket jelzi, hogy több autógyártó választja első szerelt abroncsnak a Kumho-t, pl.: Mercedes, Mitsubishi, Volkswagen, Kia, Hyundai és Chevrolet.
Megtekintve: 287
Nyomtatható változat Elküldés egy ismerősnek KedvencekhezKérdés küldése


Bevásárlókosár

Facebook

Termék ajánló

Akciós termékek

Kumho 225/50R17 V KW27 XRP Téli abroncs
Kumho 225/50R17 V KW27 XRP Téli abroncs

bruttó 64.799 Ft
AKCIÓ! - 14%
bruttó 55.636 Ft

További akciós termékek

Átutalások

 

Hírlevél

Szavazás

Hogyan értékelné az oldalt ?

 Tetszik az oldal
 Hiányos az oldal
 Nem tetszik az oldal
 Lehetne jobb az oldal
 Kevés infó az oldalon
 Készlet hiány van



Webáruház bérlés és készítés

0.14 mp



webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
   BARUM Gumiabroncs Tipus    BFGoodrich Gumiabroncs Tipusok    Bridgestone Gumiabroncs Tipusok    Continental Gumiabroncs Tipusok    Cooper Gumiabroncs Tipusok    Dayton Gumiabroncs Tipus    Debica Gumiabroncs Tipusok    Dunlop Gumiabroncs Tipusok    Falken Gumiabroncs Tipusok    Federal Gumiabroncs tipus    Firestone Gumiabroncs Tipus    Fulda Gumiabroncs Tipusok    General Tire Gumiabroncs Tipusok    Goodyear Gumiabroncs Tipusok    GT Radial Gumiabroncs Tipusok    Hankook Gumiabroncs Tipusok    Infinity Gumiabroncs Tipusok    Kléber Gumiabroncs Tipusok    Kormoran Gumiabroncs Tipusok    Kumho Gumiabroncsok Tipusok    Matador Gumiabroncs Tipusok    Michelin Gumiabroncs Tipusok    Pirelli Gumiabroncs Tipusok    Sava Gumiabroncs Tipusok    Semperit Gumiabroncs Tipusok    Silverstone Gumiabroncs Tipusok    Sportiva Gumiabroncs Tipusok    Uniroyal Gumiabroncs Tipus    Wanli Gumiabroncs Tipus    Yokohama Gumiabroncs Tipusok    Toyo Gumiabroncs Tipusok    Vredestein Gumiabroncs tipusok    Kingstar Gumiabroncs tipusok
lábléc