hajosbolt webáruház, webshop
Fizetés és szállítás
Fizetési és szállítási információk
Fizetési információk

A vásárló az Interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek fizeti, illetve lehetőség van banki átutalással előre fizetni is. (Az utóbbi esetben a megjegyzés rovatba kell feltüntetni az előre utalásos fizetési szándékot és e-mailen, vagy faxon küldjük az utalásos számla másolatát. Az eredetit pedig a termékkel együtt) A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is.
A megrendelt termékek értékén felül a vevő felé a következő szállítási költségek kerülnek felszámításra:
- 1-5 kg-ig: 1.990,- Ft/cím
- 5-20 kg-ig: 2.990,- Ft/cím
- 20-100 kg-ig: 5.990,- Ft/cím
- 100 kg-nál nehezebb termékek: 9.060,- Ft/raklap/cím
200.000 forint feletti  vásárlás esetén a szállítási költséget átválaljuk!
A fenti árak szintén tartalmazzák az ÁFA-t!
Az árak egy és több darabos megrendelésre egységesen érvényesek.
Az árak az egész ország területére érvényesek.
Amennyiben két különböző termékcsoportból áll össze a rendelés, abban az esetben a magasabb szállítási költséggel rendelkező termékcsoport árai a mérvadóak.
Szállítási információk

 A szállítási határidőt a vásárló mindig az adott termék leírásában, a szállítási feltételek rovatban olvashatja. Az esetlegesen ettől eltérő szállítási határidőről, a rendelés beérkezésekor a vásárló azonnali értesítést kap e-mailen, vagy telefonon.
A megrendelt árut a DPD csomagküldő szolgálat kézbesíti munkanapon 8 és 16 óra között. (lehetőség van szombati kézbesítés kérésére is, ebben az esetben ezt a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni) A kézbesítést megelőző napon a vásárló értesítést kap az eladótól telefonon vagy e-mail formájában. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy, és másnap (munkanap) megkísérli az ismételt kézbesítést. Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen lesz, az árut visszaszállítják nekünk. Újbóli kézbesítés esetén ismét felszámításra kerül a szállítási díj.

Lehetőség van a megrendelt termék személyes átvételére is az üzletünkben, (Laguna fürdőszoba szalon, 8200 Veszprém, Mártírok útja 13..) ebben az esetben a megjegyzés rovatban kérjük tüntesse fel ez irányú szándékát.
Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.
Amennyiben a megrendelt termékeket több csomagban szállítjuk, Ön csak egy csomagra fizet szállítási költséget. Amennyiben a megrendelt termékek elfogynak, úgy Önt erről tájékoztatjuk.
A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot vagy vegyenek fel kárfelvételi jegyzőkönyvet. Az áru átvétele után a termék sérülésére vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük, ossza meg velünk véleményét, észrevételét, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Megoldjuk.
Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:
- A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
- Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy a telefaxon indíthatja el a vásárló.
- A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
- A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.
- Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.
Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.
Garancia igény: garancia igény a számla és a garancia papír bemutatásával érvényesíthető. Ennek legegyszerűbb módja, ha a garancia papíron található módon, közvetlenül a gyárral veszi fel a kapcsolatot. Amennyiben a termék gyártója ragaszkodik a kereskedői közvetítéshez, ennek intézése a hajos-bolt áruházat terheli.
Megrendelés követés
Áruházunkban minden megrendelés útját végigkísérjük. A megrendelést a leadástól a termék(ek) átvételéig nyomon követjük.  Ezen adatokat a megrendelés visszaigazolásakor küldjük el szöveges üzenetben, ezért kérjük, őrizze meg azt.

Adatvédelmi tájékoztatás:


Az Ügyfél által a rendelési folyamat során megadott adatokat a Mediter-Ker Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából tárolja, kivéve ha a regisztráció során vagy bármikor azt követően hozzájárulását adta, hogy részére elektronikus vagy postai úton marketing információt küldjünk. Adatait harmadik fél részére csak a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként közreműködő partneinknek (pl. futárszolgálat) továbbítjuk. Partnereink az így kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak felhasználni, tárolni, illetve továbbadni.
A Mediter-Ker Kft. az Ügyfél kérésére a Mediter-Ker Kft. által kezelt személyes adataival kapcsolatban tájékoztatást ad, illetve azokat az Ügyfél kérésére módosítja.
A felhasználó saját személyes adatainak törlési igényét e-mailben a hajosbolt@gmail.com címre kell eljuttatni. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat.
Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. valamint a 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvénynek, és a 2011. évi CXII. törvény  az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról rendelkező törvénynek megfelelően járunk el.


Ügyfélszolgálat:

A rendelések feldolgozása és postára adása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-17.00 óra között, szombaton 9-12.00 között történik. Vasárnap és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.
A Hajosbolt internetes áruház ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Cím: 8200 Veszprém,Mártírok útja 13..
Tel: 06-70/332-8505  Fax: 88/404-794
e-mail: hajosbolt@gmail.com

Bevásárlókosár

Kérjük, lépjen be.

Elfelejtett jelszó
Regisztráció
Nem tudok belépni

Hírlevél

Gyártó



Webáruház bérlés és készítés

0.14 mp