Szerviz

Jótállás és garancia

Cégünk a hegesztőgépekre és az egyéb elektronikus berendezésekre egy év garanciát vállal. A vevő kérésére  +1 évet lehet igényelni a vételár +5% -áért.

  1. A jótállás időtartama 1 év. A forgalmazó köteles a vevőnek a vásárlással egy időben a jótállási jegyet átadni. A vásárló jótállási igényét csak a jótállási jegy birtokában érvényesítheti, ezért kérjük, gondosan őrizze meg azt. Elveszett jótállási jegyet nem pótolunk.
  2. Szervizünk garanciális javítási munkát kizárólag csak az érvényes jótállási jegy alapján végez. A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegyérvénytelenségét vonja maga után.
  3. A jótállási jegyen a forgalmazó köteles feltüntetni:
  • a termék megnevezését
  • a termék gyártási számát (amennyiben van)
  • a forgalmazó cég nevét és címét
  • a vásárlás időpontját

A vásárló jótálláson alapuló jogai:

  1. A vásárló igényelheti a készülék díjmentes javítását a jótállás ideje alatt.
  2. A vásárló kérheti a készülék cseréjét, ha annak meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül jelzi.
  3. A vásárló kérheti kölcsönkészülék biztosítását, amennyiben a szerviz nem tudja elvégezni a javítást a visszaadástól számított 30 nap alatt.
  4. Amennyiben a szerviz nem tudja megjavítani a készüléket, a forgalmazó kicseréli a gépet. Ha nincs lehetőség a cserére, a forgalmazó más hasonló értékű és funkciójú készüléket bocsát a vásárló rendelkezésére, vagy visszafizeti a vételárat.
  5. A jótállási határidő a készüléknek a vevő részére történő átadás napjával kezdődik. A jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a vásárló nem használhatta rendeltetésszerűen a készüléket a meghibásodás miatt.
  6. A jótállás kopó alkatrészekre nem vonatkozik.

Jótállási felelősség kizárása

A forgalmazót nem terheli semmilyen jótállási kötelezettség, amennyiben a hibát:
  • szakszerűtlen üzembe helyezés
  • nem rendeltetésszerű vagy durva használat, a kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

A garancia nem vonatkozik olyan károkra, amely a vásárlónak a használati utasításban foglalt karbantartással (pl. a készülék külső és belső tisztítása) és használattal kapcsolatos kötelességeinek elmulasztásából fakad, akkor sem, ha ezt a vásárló tapasztalatlansága vagy korlátozott cselekvőképessége okozta. 
A jótállási idő alatt a készüléken és tartozékain végzett bármilyen módosítás vagy változtatás a garancia elvesztését vonja maga után. 
Mielőtt garanciális javításra kerülne sor, a szerviz ellenőrzi a gép adatait. Amennyiben nincsenek meg a szükséges feltételek (garancia idő túllépése, fentebb említett nem megfelelő használat), az összes javítási költség a vásárlót terheli.

Meghibásodás jegyzőkönyvbe vétele
A meghibásodásról szóló jegyzőkönyvként a munkalap szolgál, melyen a forgalmazó feltünteti:
  • a jótállási igény bejelentésének időpontját
  • a kijavításra átvétel időpontját
  • a hiba okát
  • a javítás módját
  • a termék fogyasztó részére való visszaadásának időpontját.

A hiba jellegével kapcsolatos vitás eset

  1. Amennyiben a vásárló hibásnak véli a készüléket, ám a szerviz bebizonyítja, hogy az rendeltetésszerűen működik, a vásárló köteles megtéríteni a szállási és a vizsgálati díjat.
  2. Ha a hiba jellege (pl. a termék kijavíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke, stb...) tekintetében vita merül fel, a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A vásárlók valamint a forgalmazók jogait és kötelezettségeit a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendelet tartalmazza.

Központi szerviz:

 
Cím: 1103 Budapest, Vaspálya u. 54.
 
GPS koordináták:        47.465179 ; 19.147182
 
Tel: +36 20 / 388-3837
  +36 20 / 405-6138
 
E-mail: hegesztogep@gmail.com
 
Nyitvatartás: Hétfő - Péntek
  8:00 - 16:00

A berendezések megvásárlása után is figyelemmel követjük azok sorsát. Márkaszervizünk vállalja az általunk forgalmazott minden típus garanciális és azon túli karbantartását és javítását, legyen szó akár hagyományos, akár inverteres hegesztőgépről, ponthegesztőről vagy plazmavágóról.

Magasan képzett szakembereink lehetőség szerint a panelcsere helyett alkatrész szinten javítanak, azért,hogy az Ön javítási költsége a lehető legalacsonyabb legyen. A meghibásodott gépek szervizünkbe juttatása történhet futár útján, vagy Ön is eljuttathatja hozzánk akár személyesen, akár postán.

A készülék beérkezése után átvizsgáljuk azt, majd árajánlatot adunk a javításra, illetve a szükséges cserealkatrészekre. Igény esetén a visszaszállításról is gondoskodunk, garanciális javítás esetén természetesen díjmentesen.

Miért az Alfaweld?

  • Gyors és szakszerű javítást végzünk, mert szervizszakembereink több mint 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek.
  • Szervizdíjaink alacsonyak, mivel szakembereink alkatrészszintű hibafeltárást és javítást végeznek.
  • Szolgáltatásunk kényelmes a vevők számára: javítás esetén futárszolgálatunk a vevőtől 48 órán belül, szállítja be a javítandó gépeket.
  • Garanciális és garanciaidőn túli javítást is vállalunk.
  • Garanciális javítás esetén futárszolgálatunk díjmentesen szállítja vissza a vevőhöz a megjavított gépeket.
  • Az általunk forgalmazott gépekhez biztosítjuk a tartozékok és alkatrészek ellátását.
Milyen berendezések javításával foglalkozunk?
  • MMA bevonatos elektródás ívhegesztő gépek
  • MIG-MAG védőgázas hegesztőgépek
  • AWI (TIG) hegesztőgépek
  • Plazmavágók
  • Vízhűtők
  • Hegesztőpisztolyok, plazmavágó pisztolyok, munkakábelek
  • Ponthegesztő gépek
  • Inverteres és trafós berendezéseket egyaránt



 








Alfaweld Kft hegesztéstechnikai áruház és szerviz



KAPCSOLAT

   20 388 3837
   1103 Budapest, Vaspálya u. 54.
   Üzenet küldése

HÍRLEVÉL