mikroshop webáruház, webshop
Teljesítmény huzalellenállás

Akció !

Fotó & Optika

Otthonra / házibulira

Autósbolt

PA technika, disco

Hangosítás

Csatlakozó

Hangtechnikai kellék

Kábel & vezeték

Szerszám

Számítógép & multimédia

Fej- és füllhallgató

Munkavédelem

Műszer & kellékei

Világítás

Táp, adapter, inverter

Alkatrész

Akku, elem

Elektronikai kit-ek

Jópofa

Led



MNB euro árfolyam

Amíg viszonylag stabil a forint, áremelés nem várható.
Szállítás, stb.

1- Szállítás
2- Hogyan rendeljek?
3- Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK)
4- Monacor, StageLine, CarPower cuccok szervizei
5- Web-kereskedőknek


Szállítás
Magyarország egész területén kézbesítjük, házhoz szállítjuk a rendelt termék(ek)et, az alábbi feltételekkel. Külföldre történő szállítás esetén kérjél előzetes árajánlatot.

Szállítási díj (
előre utalás vagy bankszámlánkra történő befizetés esetén)
Előre utalásnál, számlánkra történő befizetés esetén az áru(k) értékén felül a szállítás költségét is fizetni kell. A futárszolgálattal egyeztetve az alábbi kategóriákat sikerült felállítani:

  0 Ft -tól 10.000 Ft -ig 950 Ft Bruttó / csomag  
  10.001 Ft -tól 20.000 Ft -ig 950 Ft Bruttó / csomag  
  20.001 Ft -tól 50.000 Ft -ig 0 Ft Bruttó / csomag  
  50.001 Ft -tól 100.000 Ft -ig 0 Ft Bruttó / csomag  
  100.001 Ft -tól ingyenes        

Szállítási díj (utánvéttel történő fizetés esetén)

Utánvétes fizetés esetén a szállítás költségén felül a pénzkezelés diját is fizetni kell. Ennek mértéke 100 Ft,
  0 Ft -tól 10.000 Ft -ig 1050 Ft Bruttó / csomag  
  10.001 Ft -tól 20.000 Ft -ig 1050 Ft Bruttó / csomag  
  20.001 Ft -tól 50.000 Ft -ig 0 Ft Bruttó / csomag  
  50.001 Ft -tól 100.000 Ft -ig 0 Ft Bruttó / csomag  
  100.001 Ft -tól
  0 Ft
 Bruttó / csomag  

Kedvezményes szállítási dij [Előnymarketinges vásárlók részére,
előre utalás vagy bankszámlánkra történő befizetés esetén)
  0 Ft -tól 20.000 Ft -ig 950 Ft Bruttó / csomag  
  20001 Ft -tól ingyenes        

Személyes átvétel
Előzetes egyeztetéssel az áru megvásárolható szaküzletünkben (Mikroshop, Szombathely, Szelestey 57.) A számla végösszege elsődlegesen készpénzben fizetendő. Sem szállítási, sem utánvételi (pénzkezelési) költség nincs.

Postai szállítás (csak külön kérésre)
Azonos feltételek mellett (értékbiztosítás, stb.) általában drágább, és jóval macerásabb, mint a futár. Erőteljesen súlyfüggő, így a hatályos postai díjtáblázat kibogarászása alapján kiszámoljuk a költségét (amihez még hozzájön az ÁFA), és tájékoztatunk. Tapasztalataink szerint ez nem mindig esik egybe a posta által felszámítottal, mivel az attól is függ, hogy mely kisasszony van épp a csomagfelvevő pultnál :))

Csomagolás
Ha nem sikerül mindent egy csomagba elhelyezni,
akkor is az egy csomagra vonatkozó szállítási díjat számítjuk fel, kivéve néhány extrém esetet.

Futárszolgálat
Termékeink korrekt házhoz szállítását szerződött partnerünk - a DPD futárszolgálat - végzi
Vissza a tetejére
Hogyan rendeljek ?
1. Ha olyan oldalon vagy, ahol egymás alatt látod a termékeket.

Akkor látsz egy bevásárlókocsi-szerű ikont, hát az a kosár, így néz ki :
- Ha ráklikkelsz a kosárra, annyi darabot pakol bele, ahány a mellette lévő ablakban van. A kosár melletti ablakban alapesetben "1"-et látsz, melyet felül lehet írni.

2. Ha a termék saját oldalán vagy (csak egy terméket látsz), felül az van, hogy:

mennyiség:
- Ha ráklikkelsz, akkor annyi darabot tesz be a kosárba, ahány a feliratban van.
- A felirat alapesetben "1"-et mutat, felül lehet írni.
- Vigyázz ! Ha korábban "kosaráztál" (olyan oldalon, ahol egymás alatt vannak a termékek), akkor van már holmi a kosárban. Ezért nézzél jobbra, ott van - a kereső alatt - a bevásárlókosár doboza.

3. Jobb oldalon van a bevásárlókosár doboza :

Bevásárlókosár
· 2 db akármitermék 99999
Összesen :
bruttó 5860 Ft
Megrendelés
véglegesítése

Kilépés
Személyes adatok
Korábbi rendelés
Vásárlási információk

Bejelentkezve : Walaki

- Ha az "akármitermék"-re kattintasz, akkor behozza a termék saját oldalát.

- Itt törölheted a terméket a kosárból a termék neve mögötti "(törlés)" segítségével.

- Ha a "megrendelés véglegesítés"-re vagy az "összesen bruttó"-ra ráklikkelsz, akkor látod a megrendelés tartalmát. Ott tudsz javítani !

- Ha a "kilépés" gombra klikkelsz, akkor a bejelentkezésből kiléptet, de a motyóidat a személyes kosaradban tárolja.

- Visszatérhetsz, módosíthatod, törölhetsz, stb. Na persze, akár indíthatod is :))

- Ha úgy léptél ki, hogy maradt áru a személyes kosaradban, 24 óra elteltével kapsz egy emlékeztető email-t.

- Ha semmi nem történik, akkor viszont 2nap elteltével törlésre kerül, és üres lesz a kosarad.

- A "személyes adatok"-ra klikkelve tudod módosítani adataidat.

- A "korábbi rendelése"-re kattintva meg tudod nézni, régebben mit vettél.

- A "vásárlási információk" alatt pedig jogi infókat kapsz.

4. A megrendelés véglegesítése
- Itt nagyjából minden egyértelmű.

5. Megjegyzés rovat
- Bármilyen kérést, kérdést vagy amit még szükségesnek tartasz, feltétlenül írd be!

6. Véglegesítés
- Ellenőrizd mégegyszer, ha nincs hiba, akkor a lap alján klikkelj a piros Véglegesítés szóra. Ekkor egy ellenőrző ablak jelenik meg, melynek az alján a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb - ra kattintással küldöd el a megrendelésedet.

7. A visszajelző e-mailt számodra automata, ún. robot küldi.
- Erre a robot@mikroshop.hu címre soha ne küldj levelet, nem kapjuk meg. Bármilyen kapcsolattartáshoz kizárólag az Ügyfélszolgálat menüben közölt elérhetőséget használhatod!
Vissza a tetejére
Hogyan kell regisztrálni?
A kosárban ugyan elhelyeztem a kívánt terméket de nem tudom mit csináljak.
Regisztráltam magam, de nem tudok belépni a rendszerbe. Mit tegyek?
Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását?
Mit tegyek, ha a beállítás ellenére sem tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
Több darab van a kosaramban, miközben csak 1-et szeretnék vásárolni.
Személyesen szeretném megvenni de nem tudom hogyan és mikor.
Mit jelent az hogy „személyesen, készpénz” mint fizetési mód?
Mit jelent az hogy „utánvét” mint fizetési mód?
Nem kaptam email visszajelzést a rendelésről.
Ki fizeti a szállítási költségeket?
Hova fordulhatok panasszal ?
Önök kicsodák ?

Hogyan kell regisztrálni?
A regisztráció a "bevásárló kosár" feliratú doboznál történik. A doboz képe itt a szöveg mellett látható. Klikkelned kell a vastagított "Regisztráció" feliratra, úgy jutsz el a regisztrációs "form"-hoz. Ott meg kell adnod egy tetszőleges felhasználói nevet ("nick"-et), egy hozzátartozó jelszót, aztán a teljes nevedet, majd az email címedet.
Amennyiben szeretnél tőlünk email-ben hírleveleket kapni, értesülni az újdonságokról, akciókról, egyebeket, akkor "pipáld be" a "hírlevél" kockát.

Adataidat senkinek nem adjuk oda, semmilyen célból. Azonban rendelés esetén a nevet, címet, telefonszámot oda kell adnunk a futárnak, ugyanis anélkül kézbesíteni nem lehet :)).

A hírleveles "pipálás" a hírlevél küldéséhez kapcsolodó előzetes hozzájárulásnak minősül, de másra nem jogosít bennünket.


A kosárban ugyan elhelyeztem a kívánt terméket de nem tudom mit csináljak
A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálnod kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezheted a kosárban, de azt még nem tudod megvásárolni, tehát ha vásárolni szeretnél akkor be kell regisztrálnod honlapunkra. Nézd meg az előző pontot, ott van kirészletezve, hogyan kell regisztrálni. Ha a dolog sikerült, utána már be tudsz lépni és meg tudod rendelni a kiválasztott terméke(ke)t.


Regisztráltam magam, de nem tudok belépni a rendszerbe. Mit tegyek?
A belépéshez a böngésző programban feltétlenül engedélyezni kell a sütik (cookie) fogadását. Enélkül sajnos a bejelentkezés nem lehetséges. Ha a coockie-k engedélyezve vannak és mégsem sikerül, akkor valószínű, hogy sok regisztrált felhasználó van belépve egyszerre. Olykor az is előfordulhat, hogy magával a webhellyel lehetnek pillanatnyi problémák. Ilyenkor pár perc elteltével próbáld újra a belépést.


Hogyan tudom beállítani a cookie fogadását ?

Internet Explorer esetén
1. Klikkelj az Internet Explorer Eszközök menügombjára, majd az Internetbeállítások parancsra.
2. Az "Adatvédelem lapon", a "Speciális" nyomógombra kattints.
3. Állítsd be a "Az automatikus cookie-kezelés felülbírálása" kapcsolót.
4. Válaszd ki a "Belső cookie-k" választási lehetőségei közül az "Engedélyezés", a Külső cookie-k választási lehetőségei közül pedig az "Elfogadás" lehetőséget.
5. Kattintsd az OK, majd még egyszer az OK gombra.

Mozilla Firefox esetén
1. Klikkelj a Firefox "Eszközök" menügombjára, majd a "Beállítások" parancsra.
2. Az "Adatvédelem" lapon állítsd be, a "Sütik elfogadása webhelyekről" kapcsolót.
3. Kattintsd az "OK" gombra.

Mit tegyek, ha a beállítás ellenére sem tudom megrendelni a kiválasztott termékeket?
Írd meg nekünk a mikroshop@gmail.com címre a kiválasztott termékek kódját és mennyiségét, a szállítás módját, neved, szállítási címet és egy telefonszámot, ahol vissza tudjuk igazolni megrendelésedet, vagy hívd a 94/312-480-as telefonszámot, ahol munkatársunk segít a probléma megoldásában.


Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?
A bevásárlókosár dobozban találhatóak az eddig kiválasztott és kosárba helyezett termékek. Amikor be szeretnéd fejezni a vásárlást, a megrendelés véglegesítése feliratra kattintva megjelenik az az űrlap, ahol véglegesíteni tudod a megrendelésedet. Felhívjuk a figyelmedet, hogy az adatok kitöltése a pontos szállítás miatt elengedhetetlen, ezért kötelező.


Több darab van a kosaramban, miközben csak 1-et szeretnék vásárolni
A bevásárlókosár ablakra rákattintva beléphetsz a „megrendelés tartalma” oldalra, majd a „mennyiség módosítás” fül alatt tudod tetszés szerint a kívánt mennyiséget változtatni, és a "módosít" gombbal elfogadni! Ha a kiválasztott termékre mégsem tartasz igényt, akkor azt a "törlés" fülben található "törlés" gombbal tudod kivenni a kosárból.

Személyesen szeretném megvenni, de nem tudom hogyan és mikor.
Személyesen akkor tudod átvenni, ha értesítésünkre befáradsz szakboltunkba (Mikroshop, 9700 Szombathely, Szelestey L. u. 57)


Mit jelent az hogy „személyes átvétel” mint fizetési mód
A megvásárolt terméket nem küldjük el neked, hanem személyesen veszed át szakboltunkban (Mikroshop, 9700 Szombathely, Szelestey L. u. 57) készpénz fizetés mellett.


Mit jelent az hogy „utánvét” mint fizetési mód?
Azt, hogy a megvásárolt terméket a DPD futárszolgálat közreműködésével küldjuk el neked, külön kérésedre
a Magyar Posta Zrt-vel. Fizetni átvételkor kell a szállítónak (futár, postás).


Nem kaptam email visszajelzést a rendelésről
A rendelésről a webáruház szoftvere automatikusan küld egy "nyugta" emailt a robot@mikroshop.hu címről. Ez csak azt jelenti, hogy a rendelésed megérkezett hozzánk. Amennyiben a rendelésed teljesíthető, azt külön visszaigazolunk, egy rendes (nem automatikus) emaillel. 

Az első (automatikus) email 15 másodpercen belül kimegy. Ha 1 - 2 órán belül nem érkezik meg, akkor valószinűleg az általad megadott email címmel van gond, ami a rendes (visszaigazoló) email küldésekor is problémát fog okozni. Ha a robot@mikroshop.hu címről nem érkezett belátható időn (1 - 2 óra) belül email, írj nekünk a mikroshop@gmail.com címre.


Ki fizeti a szállítási költségeket?
Mindig a megrendelő fizeti, vagyis te.


Mi a helyzet a garanciával, szavatossággal ?
A problémákat megoldani, nem létrehozni kivánjuk. Ha gondod van, vedd fel velünk a kapcsolatot a 94/312-480 telefonszámon, általában így lehet leggyorsabban  a dolgokat elrendezni. Vitás, vagy bizonytalan esetekben a hatályos jogszabályi előírások szerint járunk el. Ne felejtsd el : saját költségeden kell eljutattnod a terméket vagy hozzánk, vagy a kijelölt szervízbe.


Hova fordulhatok panasszal  ?
Hosszú a lista. Minden esetben célszerű, ha először velünk veszed fel a kapcsolatot a 94/312-480 telefonszámon, általában gyorsabb ügyintézést eredményez. Egyébként fogyasztóként az alábbiakhoz fordulhatsz panasszal :

1- Wanne Bt ügyvezetése (9700 Szombathely, Szelestei L. 57 Mail : mikroshop@gmail.com)
2- Szombathely Polgármesteri Hivatal jegyzője (9700 Szombathely, Kossuth Lajos u. 1-3. T:94/520-100)
3- Vas Megyei Békéltető Testület (9700 Szhely, Honvéd Tér 2. T: 94/312-356)
4- A nálatok működő Békéltető Testület  (lista ITT)
5- Vas Megyei Kormányhívatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály,Fogyasztóvédelmi Osztály (9700 Szhely, Petőfi S. 8. T: 94/505-220)
6- A nálatok működő
Fogyasztóvédelmi Osztály helyi irodájához (bővebb infó ITT)
7- Online vitarendezési platform  (Link

Kik vagytok ?
Mi az ország egyik legrégebbi szakboltja vagyunk, 1983-óta létezünk. Cégtulajdonosunk a 2013-tól Wanne, Kereskedelmi Bt (cégjegyzékszám
18-06-105937, adószám  22322346-2-18). Üzletünk neve Mikroshop Alkatrész- és Hangszóróbolt, Szombathelyen a Szelestey László u. 57. szám alatt vagyunk találhatók.

Ide klikk !
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
Még nem jelentkezett be!
Név:
Jelszó:

Elfelejtett jelszó

Regisztráció

Nem tudok belépni
webáruház menüháttér
Csatlakozók
Hangtechnikai kellékek
Kábel & vezeték
Mérőműszerek
Szerszámok
Táp, adapter, inverter
Világítás
webáruház menüháttér
Tüntetéshez hangosbeszélő
Bárhová viheted !!
Utángyártott laptop tápok
Audió / USB átalakító
3 csatornás futófény
földhurok elleni zavarszűrő
Autós hangszórók
MP3 lejátszó
Digitál-analóg átalakító
Optikai-digit.koax átalakító
Biciklilámpák
EasyCase elemek
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér


Webáruház

0.0272 mp


webáruház oldalszél fájl
   Caesar hangszórók