Partner adatokkal kapcsolatos kérdések
Mit kell tudnom a regisztrációról és a bejelentkezésről?
Bejelentkezni a „Bevásárlókosár” ablakban lehet. Ha már regisztrált webáruházunkban, akkor adja meg felhasználói nevét és jelszavát.
Az első bejelentkezés előtt szükséges regisztrálni – kattintson a „Regisztráció” linkre és töltse ki a szükséges adatokat a regisztrációs űrlapon.
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az emlékeztető linkre, majd adja meg a regisztrációnál használt felhasználó nevét és e-mail címét, amire elküldhetjük adatait!
Hogyan változtathatok a személyes adataimon?
Bejelentkezés után az adatmódosítás gombra kattintva tudja megváltoztatni jelszavát, illetve a hírlevélre való feliratkozás lehetőségét.
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Hogyan kereshetek?
Kereshet cikkszámra, cikknévre, a teljes gyártói cikkszámra.
Mit tegyek, ha nem találok egy terméket az áruházban?
Ha valamit nem talál, esetleg egyedi rendelése van egy alkatrészre, kérjük, írjon e-mailt az orczy@orczy.com címre, vagy érdeklődjön a 06-1-333-03-02-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
A gyártók különböző szervíz adatokkal látják el készülékeiket, a beazonosításhoz szükséges adatok márkánként változnak. Segítségül megadjuk, hogy mit keressen készülékén:
- Aeg - PNC (9-essel keződő 9 jegyű számsor) és modell szám
- Electrolux - PNC (9-essel keződő 9 jegyű számsor) és modell szám
- Zanussi - PNC (9-essel keződő 9 jegyű számsor) és modell szám
- Progress - PNC (9-essel keződő 9 jegyű számsor) és modell szám
- Ariston - Ipari kód (11 jegyű számsor), S/N szám (9 jegyű számsor), és modell szám
- Indesit - Ipari kód (11 jegyű számsor), S/N szám (9 jegyű számsor), és modell szám
- Hotpoint - Ipari kód (11 jegyű számsor), S/N szám (9 jegyű számsor), és modell szám
- Bosch - típus, ENR és FD szám
- Siemens - típus, ENR és FD szám
- Fagor - PNC (9-essel keződő 9 jegyű számsor) és modell szám
- Gorenje - típus, modell és ART szám
- Mora - modell szám (4 + 4 számjegy)
- LG - típusszám
- Samsung - típusszám és M/C
- Polar - modell és szervízszám (85-tel kezdődő 12 jegyű számsor)
- Ignis - modell és szervízszám (85-tel kezdődő 12 jegyű számsor)
- Whirlpool - modell és szervízszám (85-tel kezdődő 12 jegyű számsor)
- Ardo - tipus és szervízszám (22 jegyű számsor)
- Candy - modell, fantázianév és gyáriszám
Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelést leadni bejelentkezett állapotban a főoldalon a ’kosaram’ gombra kattintva lehet. A szállítással kapcsolatos további útmutatás a lap alján olvasható.
Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy már leadott rendelést?
Lezárt rendelést a webáruházon keresztül már nem módosíthat, illetve törölhet. Ha mégis erre lenne szükség, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal:, a megadott elérhetőségeken:
bolthely.hu/orczy/oldal/egyeni&id=4ab39c5c68b98_Kapcsolat
orczy@orczy.com
Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?
Abban az esetben, ha 17 óráig leadja rendeléseit, és az központi raktárban készleten van akkor azokat aznap egyszerre postázzuk, egyszeri postaköltséggel.
A 17 óra után leadott rendelések a következő napon kerülnek feldolgozásra.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mikor szállítják, illetve mennyibe kerül a szállítás?
Futárszolgálattal dolgozunk együtt, fizetni átvételkor kell, a szállítási költség bruttó 999,-Ft.
Egy másik címre szeretném kérni a csomagomat, mint amit korábban megadtam. Mi a teendő?
Kérjük hívja vevőszolgálatunkat. 06-1-333-03-02
Háztartási géppel és javítással kapcsolatos segítség:
Érdemes javítani a meghibásodott gépemet vagy új gépet érdemes venni?
Több összetevője is van, függ a hiba jellegétől, a háztartási gép korától, állapotától. Az új gépek költségkímélőbbek, energiatakarékosabbak. A „fogyasztói társadalom” sajnos arról szól, hogy megvesszük a gépet, használjuk egy rövid ideig, majd veszünk másikat. Ha erre viszont nincs mód, a javítás is kifizetődő lehet. (A javítás ára legtöbb esetben csak töredéke egy új háztartási gép árának.) Ráadásul a „már bevált” háztartási gép, általában még megfelelő minőségű alkatrészből készült, így javítása esetén is akár több ideig használható állapotban marad, mint sok új készülék.
Általánosságban mennyibe kerül a háztartási gép javítása?
Első körben a meghibásodás típusa adja meg a háztartási gép munkadíját. Ez változó összeg. Ehhez jöhet hozzá a háztartási gép alkatrész ára, illetve a kiszállítási díj. A háztartási gép javítását követően a cserélt alkatrészekre a jogszabályban rögzített fél éves garanciát vállalunk. Árainkról általános információt a javítás és kiszállítást megelőzően telefonon / e-mailben is kaphat, ha nagyjából már ismert a háztartási gép hibájának jellege.
Ha nem a javítást választom, milyen márkájú és típusú háztartási gépet válasszak?
Háztartási gép vásárlásakor érdemes megnézni melyik cég mennyi garanciát ad a készülékre. Mosógépnél, hogy elöltöltős vagy felültöltős hiszen ez is fontos lehet a háztartási gép szerelő munkáját is nagyban befolyásolhatja. Szárító funkciója van-e, hiszen ezeknek a fajta gépek lépcsőzetesen tudnak meghibásodni. Elektronika van-e a készülékben vagy mechanikus alkatrészek. A mai gépek már energiatakarékosak, a mosógép garanciájának érvényességi idejéről illetve a hivatalos szervizelés helyéről, alkatrész utánpótlásról és módjáról is győződjünk meg.
Mit tegyen, ha ráz a háztartási gép?
Minél előbb áramtalanítsa a készüléket és forduljon szakemberhez. A konnektor földelését szükséges ilyenkor villanyszerelő kollégának ellenőriznie. Rendeltetésszerűen működő, hibátlan háztartási gépnek konnektor mellett sem szabad ráznia.
A mosógép forgó dobjából kellemetlen szag árad. Mitől lehet ez?
Előfordulhat, hogy feloldatlan mosópor rakódik le egy-egy helyen a mosógép alkatrészei között, akár a mosópor adagoló fiókban, vagy az öblítővel is. A mosógép javítást megelőzendő érdemes vízkőtelenítést is végezni a mosógépen: Lehetőség szerint havonta érdemes ezeket a részeket tisztítani, a mosógépet pedig tisztán ruhák nélkül. Van speciálisan erre tervezett vízkőoldó, amit főzőmosó programmal kell járatni. Nálunk is belehet szerezni ilyen folyadékot.
Mire érvényes a fél éves vállalt garancia?
A cserélt alkatrészekre és a jelzet, majd javított hibajelenségekre érvényes a garancia. Újabb meghibásodásokra érthető okokból kifolyólag nem érvényes.
Javítással kapcsolatos további információk
A javítást az esetek többségében az Ön lakásán történik, előre egyeztetett időben, kiszállással (Budapesten és vonzáskörzetében). Általában a hiba bejelentését követő másnapra tudjuk vállalni a javítást vagy a felmérést elvégezni. Pontos hibaleírás esetén akár telefonban is tudunk hozzávetőleges árajánlatot adni a szerelésre.
Amennyiben a meghibásodott alkatrészből nincs készleten, előfordulhat, hogy a javítást sajnos nem tud elkészülni aznap. Igyekszünk a lehető legkedvezőbb árú, ám minőségi anyagokat használni, illetve ha lehetséges, márka –és típus azonos alkatrészeket használni a javításhoz. Amennyiben meg kell rendelni az alkatrészt, az amint beérkezik, kollégánk keresni fogja Önt.
Mosógép javítása előtt célszerű ellenőrizni az alábbi dolgokat:
- Van-e áram abban a konnektorban, ahová a mosógép csatlakoztatva van?
- A mosógépben található vízszűrő tiszta-e, van-e benne felgyülemlett szennyeződés, nem oda való tárgy?
- A falban található csatornanyílás, ahová a mosógép elvezető csöve csatlakozik, el van-e dugulva?
Hűtőgép javíttatás előtt célszerű ellenőriznie az alábbi dolgokat:
- Van-e áram abban a konnektorban, ahová a hűtő csatlakoztatva van?
- Az ajtó megfelelően záródik az ajtógumi az ajtókertre passzol-e, nincs-e elhasználódva, megrepedezve?
- A hűtő nincs rátolva a falra?
- A hűtő megfelelő hőmérsékletű helységben van?
Tűzhely javíttatás előtt célszerű ellenőriznie az alábbi dolgokat:
- Az ajtó megfelelően záródik az ajtókeretre passzol-e, nincs-e elhasználódva, megrepedezve?
- A tűzhely gombok, vagy közdarabok nincsenek eltörve?
- A tűzhelyen a gázrózsák nincsenek eltömődve?
- A tűzhelyen a fűtőszál működik-e?