pcpadlas webáruház, webshop
Garancia
 
 
 
 
 
Személyesen az üzlet nyitva tartási ideje alatt:
hétfő-péntek 9:00-17:00 és szombat 9:00-12:00.

Scrolltek Kft.
5600 Békéscsaba, Szarvasi út 26/B (bejárat a Szabó Dezső utca felől)

06-66-449-918
scrolltek@gmail.com
facebook.com/scrolltek

1 év jótállást vállalunk minden használt számítástechnikai eszközeinkre.

A vásárló a jótállási igényét a vásárolt termék jótállási jegyével érvényesítheti.

Jótállási vállalásunk kizárása:
A jótállási vállalásunk nem áll fenn, ha a hiba mechanikai jellegű és/vagy rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be. Gondoskodjon biztonsági mentésekről, mert az esetleges meghibásodásból eredő károkért a gyártók és a Scrolltek Kft. felelősséget nem vállalnak!

Visszavásárlásra, használt akkumulátorokra, valamint illesztőprogramok (driverek) biztosítására, szoftverek nem megfelelő futtathatóságáért, adatvesztésre és felhasználói hibákra a jótállásunk nem vonatkozik!

Szavatosság és jótállás:
Megrendelő az általa megrendelt árucikkek vonatkozásában szavatossági igényeit a Polgári törvénykönyv 305. §-ban foglaltak szerint érvényesítheti, valamint a kereskedőt az egyes tartós használatra rendelt termékek esetén jótállási kötelezettség terheli a 117/1991.(IX.10) Kormányrendeletben foglaltak szerint.
Felek között ezen szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, illetve a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak. Használt számítógép (notebook, monitor stb.) vásárlása esetén a kereskedőt 72 óra szavatosság terheli. A Scrolltek Kft. viszont 1 év jótállást vállal használt számítástechnikai eszközeire. A szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét és ezeket a jótállási jegy is tartalmazza.

Garanciális ügyintézés menete:
Ha a meghibásodott termék rendelkezik garancialappal, úgy a garancialapon feltüntetett szakszerviz illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében. A jótállás időtartama meghosszabbodik a kijavítási időnek azzal a részével, amely alatt a fogyasztó a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni: a meghibásodott készülék átvétele és átadása közötti időtartammal.

Azoknak az eszközöknek, melyek nem rendelkeznek garancialappal, cégünk végzi a garanciális ügyintézést. A számlán illetve a garancialevélen minden esetben feltüntetjük a vállalt garancia hosszát évben, avagy hónapban illetve napban. A garanciális igényt írásban (scrolltek@gmail.com), telefonon (06-66-449-918) vagy személyesen (5600 Békéscsaba, Szarvasi út 26/B, PC-Padlás üzlet) kell jelezni felénk. A terméket cégünk székhelyére személyesen (5600 Békéscsaba, Szarvasi út 26/B, PC-Padlás üzlet), postai úton vagy futárszolgálattal kell visszaküldeni. Utánvéttel feladott küldeményt nem veszünk át!

Az elküldött termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell eltenni. Fontos, hogy a szükséges papírokon kívül (eredeti számla vagy nyugta, eredeti garancialevél, hibaleírás) és napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez.

Kérjük, hogy gondoskodjon visszajuttatott termékek megfelelő csomagolásáról, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem vállalunk felelősséget. Elveszett garancialevelet nem áll módunkban pótolni. A garancialevélen történő bármilyen utólagos javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a garancialevél érvénytelenségét vonja maga után. A garanciális ügyintézés hossza általában 15 nap.

Szavatosság:
Scrolltek Kft. felelősséget vállal arra, hogy amit Ön elvisz tőlünk az hibátlan legyen. Szavatosság:
a hiba az áru átvételekor már létezett (rejtett hiba). A visszaküldött, visszahozott termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk.
 



KAPCSOLAT

   06(66)449-918
   5600 Békéscsaba, Szarvasi út 26/B (
   Üzenet küldése

HÍRLEVÉL