pokershop webáruház, webshop
FIGYELEM!
A teljes medence kellék
árukínálatunkat az új
webáruházunkban találja!

www.medenceshop.com
AKCIÓS TERMÉKEK
· Póker-Darts-Rubik akciók
· Medence kellék akciók

Medence Shop
· Medence TÉLIESÍTÉS
· Medence kellékek
· Intex medence
· Bestway medence
· Fémvázas medencék
· Puhafalú medencék
· Gyerek medence és pancsoló
· Fémpalástos medencék
· Pezsgőfürdő jakuzzi
· Papírszűrős vízforgatók
· szűrőbetét vízforgatóhoz
· Homokszűrős vízforgatók
· Szkimmer, fölöző
· Medence alátét fólia
· Medence takaró fólia
· Medence fóliabélés
· Szolár fóliák
· Prémium szolártakarók
· Szolár fólia tekercselő
· Medencefűtés szolár fűtés
· Hőszivattyúk
· Gégecső, PVC cső
· Tisztító eszközök
· Automata medence porszívók
· Robot medence porszívók
· Létra
· Vízelemző teszterek, műszerek
· Úszó vegyszeradagolók
· Automata vegyszeradagolók
· Vegyszerek
· Vegyszer készletek
· Bayrol és AstralPool vegyszer
· Sóbontó, UV, Ózon gen.
· Épített medence szerelvény
· Medence világítás
· Vízálló hangszóró
· Süllyesztett medencék
· Medence fedés
· Medence burkolatok
· Napelem
· SÓ terápia, sótégla, sóbarlang
· Kerti kellékek
· strandcikkek
· Felfújható ágy, fotel
· Hosszabbító, időzítő
· Szúnyog, vakond riasztó
· Telepítés, karbantartás
· Szervíz, magyar leírás

Póker Shop

Darts
· darts tábla
· darts szett STEELTIP
· Elektromos darts
· darts szett SOFTIP
· darts hegy
· darts toll

Póker zsetonkészlet
· számozott póker szett
· számozatlan póker szett
· kerámia póker szett

Kártya
· plasztik kártya
· műanyag bevonatú kártya
· Bűvész kártya
· magyar kártya
· papír kártya

Billiard
· Biliárdasztal
· biliárd dákó
· biliárd dákó (rendelésre)
· Biliárd kellék
· biliárd dákótok

Pókerasztallap
· szétnyitható pókerasztallap
· pókerasztallap (fix)

Pókerasztalok
· gyári pókerasztal
· egyedi pókerasztal

Asztal kellékek
· asztal posztó
· kiegészítők
· szék

Póker zseton pótlás
· számozott póker zseton
· számozatlan póker zseton
· kerámia /számozott/
· plakettek

Zseton tároló ezközök
· alukoffer, zsetontálca

Kártyaőr, osztógomb
· kártyaőr - card guard
· osztógomb - dealer...

póker fans kiegészítők
· ajándék
· vágólap
· plüss párna
· kulcstartó
· táska, tolltartó, mobiltok ...
· karkötő
· trófea
· baseball sapka
· hamútartó, öngyújtó
· poháralátét, bárszék, egérpad
· dekoráció, reklámtábla
· elem és akkumulátor
· dobókocka

Csocsó asztal
· csocsó asztal
· csocsó kellék

Logikai játékok
· Backgammon
· Sakk
· rubik kocka
· Amőba

Rulett
· rulett zseton
· rulett filc
· rulett kerék
· rulett asztal
· játék rulett szett

Black Jack
· lapadagoló
· black jack filc
· black jack asztal
pokershop 00797
Pontaqua Aquamulti 1kg (klór, algaölő, pelyhesítő) AMU 010

bruttó 2.700 Ft
AKCIÓ! - 15%
bruttó 2.290 Ft

További akciós termékek

Póker zsetonkészlet -> számozatlan póker szett
JÁTÉKSZABÁLYOK (nyomtatható) 
Azonosító: 00927 - Kérdés küldése a termékkel kapcsolatban
INFO
Nyomtatható változat Elküldés egy ismerősnek KedvencekhezKérdés küldése
Texas Hold'em póker játészabály: 


A Texas Hold'em a legnépszerűbb póker a világon. Hamarosan megismerkedhettek ennek
a nagyszerű játéknak a szabályaival, amelyek elég egyszerűek.
 
A kártya kiosztása. A póker játékot általában 52 lapos francia kártyával játsszák, melynek értékei négy színből 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, J, Q, K, A.   Az osztó (Dealer) megkeveri a kártyákat, majd minden Póker játékosnak kioszt néhány lapot (Texas H. póker esetében kettő lapot), melyek száma az adott póker játék típusától függ. Szintén típus függő, hogy a póker játékosok osztás után frissíthetik-e a lapjaikat (ami nem kell, azt el lehet dobni és helyette másikat húzni a pakliról vagy kérni az osztótól) vagy az osztó középen csap fel újabb lapokat, melyeket mindenki használhat.

A zseton licit indítása
Most jön a zseton a játékba! A zseton a póker játékosok fizetőeszköze, ugyanakkor a zseton középre helyezésével a póker játékosok emelik vagy tartják a tétjeiket. Az osztótól balra ülő két póker játékos mindig betesz középre a zseton készletéből. Ezt hívják vak licitnek (Blind).

Első zseton betét – kis vak licit (Small Blind)
Az osztótól balra ülő póker játékos teszi meg először kötelező kis vak tétet, amely 1 egység.

Második zseton betét – nagy vak licit (Big Blind)
Az osztótól balra ülő második játékos teszi meg másodiknak a kötelező nagy vak tétet, amely 2 egység.
 
Harmadik zseton betét – Nyitás (Bet)
Míg az osztó után következő első két játékosnak kötelező volt a zseton betét, a harmadik akció már választható. Ha a most soron következő játékos betesz középre a zseton készletéből, akkor ez már az első tét megtételének számit, amit ezért nyitásnak (Bet) neveznek.

Passzolás (Check)
Ha még senki nem nyitott, akkor a soron következő póker játékos passzolhat, tehát nem kell a zseton készletéből beraknia és mégis játékban marad.

További zseton betét vagy a lapok (Hand) eldobása (Fold)
Miután valaki nyitott, a soron következő póker játékosnak tartani vagy emelni kell a tétet, ha benn akar maradni a játékban. Ha nem akar benn maradni, mert rossz lapja van és nem akar kockáztatni, akkor eldobja a lapjait és ezzel az adott menetből kiszáll (Fold)

Az utolsó zseton betét tartása (Call)
A tétet tartani azt jelenti, hogy a soron következő póker játékos a zseton készletéből ugyanannyit tesz be középre, mint az őt megelőző póker játékos, aki emelte vagy tartotta a tétet.


Az utolsó zseton betét emelése (Raise)

A tétet emelni azt jelenti, hogy a soron következő póker játékos a zseton készletéből többet tesz be középre, mint az őt megelőző póker játékos, aki emelte vagy tartotta a tétet. A tét emelésének mértéke a különböző póker játék típusoknál eltérő. A tét lehet limitált, vagy limit nélküli, és ha limitált, akkor ennek mértéke határozza meg a vakok és a későbbi lehetséges emelések összegét. A limit típusa szerint háromféleképpen határozhatja meg az emelés módját: létezik fix limit, pot limit és no limit.

Még több zseton - új licit körök
Egy licitálás végén az osztó új lapokat tesz középre (vagy más játék-típusoknál lehet lapot cserélni) és ezután megint új licitkör kezdődik. Játék-típusonként meghatározott számú licit kör van.

A Póker játék vége bedobással
A póker játéknak akkor van vége, ha a tétet senki sem emeli. Akár azért, mert az emelések száma limitált, akár azért, mert valakinél kifogyott a zseton, vagy senkinek sincs olyan lapja, amire kockáztatna zseton készletéből feltenni. Amint a licit során előfordul, hogy senki sem tart egy emelést vagy nyitást, akkor az a póker játékos nyeri a bankot (a középen lévő zseton halmot), aki utoljára tett be a zseton készletéből, függetlenül attól, hogy milyen lapjai vannak. Ilyen esetben még meg sem kell mutatnia.

A Póker játék vége bemutatással (Showdown)
Az utolsó licitálás végén, amikor már senki sem tesz már be többet középre a zseton készletéből, akkor a játékban lévő póker játékosok felfedik a lapjaikat. Az összes középen lévő zseton a játékban maradt póker játékosok közül azé lesz, akinek a legnagyobb a lapjai értéke. Azonos értékű lapok esetén az érintett póker játékosok osztoznak a zseton nyereményen. Van olyan változat, ahol döntetlen esetén minden zseton benn marad középen, és a következő leosztás győztese viszi mindkét leosztás zseton nyereményét. Mindig az a póker játékos mutatja meg először a lapját, aki utoljára emelt. Ha nem volt emelés, akkor az, aki az utolsó körben megnyitotta a licitálást. Ha minden póker játékos passzolt, akkor az a póker játékos mutatja meg először a lapját, aki először passzolt. A sorrendnek azért van szerepe, mert amikor egy póker játékos látja, hogy előtte jobb lapot mutat be valaki, mint az övé, akkor nem kell a rosszabb lapot megmutatni és a vesztes eldobhatja, hogy a többiek ne lássák, mivel blöffölt.

 

Póker figurák érték szerint csökkenő sorrendben:

Royal Flöss  (Royal Flush)

♥A ♥K ♥Q ♥J ♥10

Színsor (Straight Flush)

♦7 ♦6 ♦5 ♦4 ♦3

Póker

♦A ♥A ♣A ♠A ♦3

Full

♦A ♥A ♣A ♠K ♦K

Szín Flöss (Flush)

♦K ♦J ♦6 ♦4 ♦2

Sor (Straight)

♦9 ♣8 ♦7 ♠6 ♥5

Drill

♥7 ♣7 ♦7 ♠K ♥5

Két pár

♥K ♠K ♥7 ♦7 ♠A

Egy pár

♠A ♥A ♥J ♠5 ♦K

 

                        Azonos póker figurák esetén a következő nyer:

Royalflös - A Texas Holdem pókerben egyszerre csak 1 játékosnál lehet ilyen erősségű kéz!

Színsor - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll.

Póker - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll.
Flös - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll.

Full - amelyiknek háromlapos része a legmagasabb értékű.

Színflös - amelyiknek legnagyobb lapja a legmagasabb;
ha ez egyforma, a következő, stb.; ha mind egyforma, nincs döntés.
Sor - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll.
Drill - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll.
Két pár - amelyiknek nagyobb értékű párja a legmagasabb értékű; ha ez megegyezik, a másik pár dönt.
Egy pár - amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll; ha ez megegyezik,

a többi három lap közül a legmagasabb, a többi kézben nem szereplő lap dönt.

Üres kéz - amelyiknek legnagyobb lapja a legmagasabb; ha ez egyforma, a következő, stb.;
ha mind egyforma, nincs döntés pot felezés van. 
   


Backgammon játékszabály:

A játékot két játékos játszhatja, világos illetve sötét kövekkel. A játék célja, hogy minél előbb kivigyük az összes saját kövünket a tábláról, illetve, hogy ebben akadályozzuk az ellenfelet.

A játékot egy érdekes, 24 háromszöget tartalmazó táblán játszák. A fehér játékos a tábla bal alsó sarkából indul, a bábui balról jobbra haladnak a tábla alján, aztán a jobb oldalra érve átlápnek a felső oldalra, ahol jobbról balra mennek tovább. (Mintha a tábla félbe lenne hajtva) A feketével játszó játékos a bal felső sarokból indul, és épp ellentétes irányba halad, mint a fehér.

A játék gyorsítása érdekében már kezdéskor fel vannak helyezve a bábuk a táblára.

A játék menete
A játékosok felváltva dobnak két kockával, (A dobást itt a program automatikusan elvégzi.) a dobott pontoknak megfelelően léphet a soron következő játékos. A dobott értéket le lehet lépni egy vagy két külön kővel is. Ha valaki párost dob (azaz mind a két kockán ugyanaz a szám áll), akkor ezt nem kétszer lépheti meg, hanem négyszer. (A program ilyenkor automatikusan négy értéket is mutat.) Ilyenkor akár 4 különböző kővel is leléphető a dobás. Fontos szabály, hogy ha több számot egy kővel lép a játékos, akkor azt csak úgy teheti meg, hogy a két lépés külön-külön is szabályos legyen. (Azaz a közbülső lépéseknél ne legyen fala az ellenfélnek.)

Fal
Ha egy mezőn legalább 2 köve áll egy játékosnak, akkor azok falat képeznek. Erre a mezőre az ellenfél nem léphet, viszont átugorhatja.

Kiütés
Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol az ellenfélnek pontosan egy köve van, akkor azt kiüti. A kiütött kő a játéktér közepére kerül. A kiütött kővel játszó játékosnak először mindig a kiütött köveket kell visszahoznia a játékba, amíg ez nem sikerül neki, más kővel nem léphet. A kiütött követ úg ykell elképzelni, mintha egy 'nulladik' mezőn állna, tehát a következő dobásnál annyiadik mezőre lehet vele belépni, ahányat a játékos dobott. Ezt az első hatmezőt nevezzük belépő-körzetnek.) Természetesen a kiütött, és éppen belépő kővel sem lehet fal-ra lépni. (Így szélsőséges esetben - ha az ellenfélnek több fala is van már a belépő körzetben - az is előfordulhat, hogy egy játékos nem tud lépni több körön át.) Ha több kiütött kő van, lehetséges, hogy csak az egyik kővel tud belépni a játékos (Mert a másik mezőn fal van ), ilyenkor csak ezt a dobást lépheti le.

Passz
Ha a játékos a fentiek miatt nem tudja lelépni minden dobását, akkor passzol. Ez úgy lehetséges, hogy az összes kőtöl a dobott távolságokra az ellenfélnek fala van. A passz szintén automatikus, a program észreveszi, ha nincs szabályos lépés.

Kiszállás
Ha egy játékosnak már minden köve az utolsó 6 mező valamelyikén (Az ún. kiszálló-körzetben) van, akkor megkezdheti a kövek kiléptetését. (A fehér játékos kiszálló-körzete egyben a fekete játékos belépő-körzete és vica versa.) Egy kővel akkor lehet kilépni, ha a dobott szám megegyezik a kő mezőjének a sorszámával. Természetesen kiszállás közben is lehet lépni a többi kővel is. (Pl. ha 2-t dob a játékos, akkor kiléphet a 2. mezőről, de léphet a 4.-ről a 2.-ra is.)
Ha a játékos nem tud kiszálláskor lelépni egy dobást, mert már minden köve kisebb sorszámú mezőn áll, mint amit dobott, akkor felhasználhatja a dobást arra, hogy a legnagyobb sorszámú mezőn lévő kövével kilépjen.
Ha kiszállás alatt az ellenfél kiüt egy követ, akkor azzal a kővel a fenti szabályok szerint újra be kell lépni, végig kell menni a táblán, és ha ismát minden kő a kiszálló-körzetben van, csak akkor lehet folytatni a kiszállást.
A játékot az a játékos nyeri, aki hamarabb kiszáll az összes kövével.
A Backgammon-nak több változata is van. Egyes változatok megengedik, hogy (bár egymás mellett csak 5 fér el) akárhány azonos színű kő álljon egy mezőn. Mivel az 5 köves limittel sokkal izgalmasabb a játék, nálunk ez a szabály az érvényes.

Kezelés
A dobott számokat a bal felső sarokban mutatja a program. Ha valamelyik számot felhasználta a játékos, akkor az eltűnik. Kis piros nyilacskák jelzik, hogy melyik kővel lehet lépni. ha valamelyikre rákattintunk, akkor újabb fordított nyilacskák jelzik, hogy hova lehet a kijelölt kővel lépni.
Ha a kijelölt kővel ki lehet szállni, akkor az automatikusan megtörténik.
Ha van kiütött kő, akkor pedig csak a lehetséges belépő-mezőkre lehet kattintani.
 

 

A rulett játékszabály:  A rulettasztalon az 1-től 36-ig terjedő számok állnak három oszlopban, valamint a 0; az amerikai rulettban a 00 is. Minden számnak színe van, piros vagy fekete. (A 0 és a 00 zöld.) A számok melletti mezők egyes számcsoportokat reprezentálnak.    0  00  1  2  3  PAIR                     Piros számok:  4  5  6           1-12            1, 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 18, 19, 21, 23,  7  8  9  PASSE                    25, 27, 30, 32, 34, 36 10 11 12 13 14 15  piros 16 17 18          13-24            Fekete számok: 19 20 21                           2, 4, 6, 8, 10, 11, 13, 15, 17, 20, 22, 22 23 24  fekete                   24, 26, 28, 29, 31, 33, 35 25 26 27 28 29 30  MANQUE  25-36 31 32 33 34 35 36  IMPAIR  P  M  D                           A következő tétek vannak: egy szám: valamely számra; két szám: a két szám (8-11) közötti elválasztóvonalra; három szám: az egy sorban fekvő három szám (7-8-9) szélére; négy szám: a négyzetesen fekvő négy szám (22-23-25-26) közepére; öt szám (csak az amerikai rulettban): a 0, 00, 1, 2, 3 számokra; hat szám: két sor (4-5-6-7-8-9) szélének érintkezésére; oszlop: a P, M, D (premier, moyen, dernier) betűk valamelyikére:   premier - azok a számok, amelyek hármas maradéka 1;   moyen - azok a számok, amelyek hármas maradéka 2;   dernier - hárommal maradék nélkül osztható számok; tucat: az 1-12, 13-24 vagy 25-36 feliratú mezőre; két oszlop: a P és az M, illetve az M és a D oszlop határvonalára (nem   mindenütt elfogadott); piros vagy fekete: a piros, illetve fekete négyzettel megjelölt mezőre; passe vagy manque: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:   passe - 1-től 18-ig;   manque - 19-től 36-ig; pair vagy impair: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:   pair - páros számok;   impair - páratlan számok.  Ha mindenki megtette tétjeit, megpörgetik a rulettkereket és beleejtenek egy golyót. Amikor a golyó megáll a 37 (az amerikai rulettban 38) rekesz valamelyikében, az odaírt szám nyer. Az ennek megfelelő tétekre kifizetik a nyereményeket, a vesztes tétek a bankba kerülnek. A számok sorrendje a rulettkeréken: 0, 28, 9, 26, 30, 11, 7, 20, 32, 17, 5, 22, 34, 15, 3, 24, 36, 13, 1, (00), 27, 10, 25, 29, 12, 8, 19, 31, 18, 6, 21, 33, 16, 4, 23, 35, 14, 2                               "Fizetési" táblázat                                   esély tét             fizetés     európai  amerikai egy szám        35-szörös    1:37      1:38 két szám        17-szeres    1:18,5    1:19 három szám      11-szeres    1:12,33   1:12,66 négy szám        8-szoros    1: 9,25   1: 9,5 öt szám          6-szoros     -        1: 7,6 hat szám         5-szörös    1: 6,16   1: 6,33 oszlop           2-szeres    1: 3,08   1: 3,16 tucat            2-szeres    1: 3,08   1: 3,16 két oszlop       1,5-szeres  1: 1,54   1: 1,58 piros/fekete     1-szeres    1: 2,05   1: 2,11 passe/manque     1-szeres    1: 2,05   1: 2,11 pair/impair      1-szeres    1: 2,05   1: 2,11

további info: http://www.onlinecasino.eu/hu/roulette.php


Black Jack játékszabály:

A játék célja

A Blackjack célja, hogy a játékos kártyáinak összértéke 21 legyen, vagy közelebb legyen 
a 21-hez mint a bank kártyáinak összértéke anélkül, hogy az összérték meghaladná a 21-es határt.

Játékszabályok

A Blackjack francia eredetű, a népszerű kártyajáték korábban a "Vingt-et-un" néven volt ismeretes. 
Ebből alakult ki 1850 körül az Egyesült Államokban a Blackjack mai formája, másnéven 
"17 és 4" vagy "huszonegy".

A játék igen egyszerű emellett változatos volta miatt hamar a kaszinók egyik legnépszerűbb 
kártyajátékává vált.

Ha az első két lapja egy ász és egy tízes, akkor egy Blackjack-kártyakombinációja van vagy 
egy úgynevezett "természetes" 21-e! A Blackjack minden egyéb kártyakombinációt üt.

Az összes figurális lap értéke 10, a többi lap értéke egyenlő a kártyára nyomtatott összeggel.
Az ász értéke 1 vagy 11.

Miután az első két lapot megkapta és amennyiben nincs "Blackjack"-je, kétfajta lehetősége van:

-Hit (Húz egy lapot): Kap egy további lapot.

- Stand: Nem kér több lapot.

Kérjük, vegye figyelembe:

A banknak egészen addig húznia kell egy lapot, amíg a lapok összértéke el nem éri a 17-es határt. 
Ha a lapok összértéke 17 vagy ennél több, a további lapok húzása már nem lehetséges.

További játékszabályok

Split (megosztás)

A játékosok szétválaszthatják első két lapjukat, ha azok egyforma értékűek. Az eredeti fogadás tétje 
az első kártyakombinációra érvényes, a második lapkombinációra egy ugyanolyan értékű tétösszeget 
kell feltenni. Amennyiben két ászt választott szét, minden laphoz már csak egy további kártyát kérhet. 
Abban az esetben ha a szétválasztott ászok egyikével elérné a 21-es határt, az nem számít 
Blackjack-nek, hanem csak 21-nek. A lapok csak egyszer választhatók szét.

Doubling Down (Duplázás)

A játékosok duplázhatnak bármelyik első két lapjuk kézhezvétele után kivéve, ha Blackjack-jük van. 
A duplázás után azonban a játékos már csak egy további lapot kérhet. Az eredeti fogadás tétjét 
meg kell kétszerezni.

Insurance (Biztosítás)

Ha a banknak egy ásza van, a játékosok egy külön tét formájában biztosítást köthetnek. 
Egy további téttel (az eredeti tétösszeg felével) arra fogadnak, hogy a dealer zárt lapja egy tízes. 
Ha a bank zárt lapja valóban egy tízes, a biztosítás 2:1 arányban fizet, miközben a játékos 
az eredeti fogadást elveszíti, mivel a bank Blackjack-je minden egyéb kártyakombinációt üt. 
Ha a banknak még sincsen természetes Blackjack-je a játékos elveszíti a biztosítást, és 
a játszmát szabályosan befejezik.

Even Money

Ha a játékosnak Blackjack-je van, és a bank első lapja egy ász, akkor a bank felajánlja az 
"Even Money" lehetőségét. Amennyiben a játékos ezt elfogadja, mert úgy véli, hogy a bank 
második lapja tízes lesz, akkor a Black Jack 1:1 arányban fizet, a szabályos 3:2 arány helyett. 
Ha a játékos nem fogadja el a bank ajánlatát és a banknak a következő lapjával egy Black Jack-je 
lesz, akkor a játék döntetlen (tie). Minden más esetben a Black Jack 3:2 arányban fizet.

A dealer nem élhet az Even Money lehetőséggel.

A játék menete

1. A tétösszeg kiválasztásához kattintson a megfelelő mennyiségű zsetonokra. A tét csökkentéséhez, 
a Shift – billentyűvel együtt használja a bal egérgombot vagy kattintson az UNDO - gombra.

2. Ezután kattintson az asztalon található "bet" fepratú tétmezők valamelyikére (max. 3 tétmezőre). 
Minden további kattintással a tétjét az eredeti tét összegével növelheti.

3. "Deal" – gombra kattintva epndítja a játékot. Minden játékos két nyílt lapot kap, a dealer szintén 
két lapot kap kézhez, de ezek közül az egyik zárt, csak a második lap látható minden játékos számára.

4. A lapok értékétől függően, a játékos a következő lehetőségek közül választhat:

- Hit – Húz egy további lapot.

- Stand – Nem kér több lapot.

- Double (Duplázás) – Mivel biztos abban, hogy a következő lappal megnyeri a játszmát, megduplázhatja 
  a tétösszeget.

- Sppt (megosztás) – Ha a játékos két egyforma értékű lapot kapott, ezeket szétválaszthatja. A második 
kártyakombinációra az eredeti fogadás tétösszegét kell feltennie. A megosztott lapokkal a játékos a szabályok 
szerint játszhat tovább és tetszőleges számú további lapot kérhet. Kivéve, ha két ászt választott szét, ekkor csak 
egy további lapot kap. A lapok csak egyszer választhatók szét, ha a játékos harmadik lapja azonos értékű az első 
két lappal, a harmadik lappal már nem képezhet egy további kártyakombinációt.

5. Programunk az aktuáps játékkörrel kapcsolatos összes információt kijelzi és valós időben frissíti.

Asztallimitek

A játékos minden játszmánál kiválaszthatja, hogy milyen minimális és maximális tétekkel szeretne játszani. 
Ezek alapján lesz a játékos a megfelelő asztalhoz továbbítva. Az asztallimiteket a program az asztali limit 
mezőben kijelzi, és az egér mozgatásával a limitet megjeleníti.
 


Sakk játékszabály:


Alapok
A sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. 
Mindkét játékosnak 16 bábuja van kezdésnél: egy király, egy királynõ, két bástya, két futó, két huszár 
és nyolc gyalog.

A játék célja
A játék célja, hogy az ellenfél királyát olyan helyzetbe kényszerítse, melyben az meg van támadva és 
ez a támadás az ellenfél semmilyen következõ szabályos lépésével sem hárítható. Az a játékos 
amelyik ezt eléri, "bemattolja" ellenfelét, és ezzel megnyeri a játszmát. Az ellenfél, aki a mattot kapta, 
elvesztette a játszmát.

A játék kezdete
A játékot az alábbi ábra alapján felálított 8x8-as sakktáblán kezdjük. A világos bábukat irányító játékos 
lép elõször, ezt követõen a játékosok feltváltva lépnek.



A játék menete
A lépés azt jelenti, hogy az egyik saját bábunkat egy másik mezõre helyezzük a bábok menetmódjának 
megfelelõen. Egyetlen bábbal sem léphetünk olyan mezõre, melyen ugyanolyan színû báb áll mint 
amelyikkel lépni szeretnénk. Ha olyan mezõre lépünk, melyet ellentétes színû foglalt addig el, akkor 
azt leütjük és ugyanazon lépés részeként eltávolítjuk a sakktábláról.

Sakk Matt Sáncolás En Passant Gyalogcsere
Akkor mondjuk hogy a király sakkban van, ha az egy vagy több ellenséges báb által támadva van, 
még akkor is, ha ezek a bábok nem tudnak lépni. Olyan lépést tilos tenni, mely a királyt sakkba 
helyezi, vagy sakkban hagyja. A sakk elhárításának három módja:

  • A sakkadó báb leütése
  • A sakkadó báb és a király közé egy másik bábu helyezése, blokkolás (megj.: huszárt nem tudunk blokkolni)
  • A királlyal egy meg nem támadott mezõre lépünk.

 

 
A sakk játék célja az ellenfél mattolása. Ha a játékos nem tudja a király támadását elháratani, mattot kapott, 
és a játszmának azonnal vége a matott adó játékos gyõzelmével.

Patt
A játszma döntetlen, ha a soron következo játékos nem tud szabályos lépst tenni, de a királya nem áll sakban. 
Ezt nevezzük patt-nak. A játszmának ebben az esetben is azzonal vége döntetlen eredménnyel.

Sakkóra
A sakkóra egy bizonyos idohatáron belül tartja a játszma hosszát. Az óra mindkét játékos gondolkodási idejét 
külön-külön méri. Ha kifutsz a megadott idõbõl, elveszted a partit, tehát idõdet jól be kell osztanod.



Speciális lépések
Ha a körülmények megengedik, a bástya és a király egyszerre is mozoghat: a királyt eredeti helyérol két mezovel 
elmozdítjuk, valamelyik, a királlyal azonos soron elhelyezkedo bástya irányába s ezután a megfelelo bástyát arra 
a király melletti mezore helyezzük, melyet a király ezt megelozoen átlépett. A sáncolás feltételei:

  • A király még nem lépett a játszma folyamán.
  • A sáncolásban résztvevõ bástya még nem lépett a játszma folyamán.
  • A király nem áll sakkban.
  • A király nem mehet át olyan mezõn, amely ellenséges báb által támadva van.
  • A király nem léphet sakkba.
  • A király és a bástya között minden mezõ üres kell hogy legyen.

 

 
Egy gyalog - amennyiben támadja azt a mezõt, amelyen egy ellenséges gyalog eredeti helyzetébõl két mezõt 
haladva átlép - ütheti azt az ellenséges gyalogot, úgy, mintha az az eredeti helyzetébol csak egy mezõt haladt 
volna elore. Ezt a lépést, amely csakis egy ilyen gyalogtolást közvetlenül követõ válaszlépés lehet, "en passant" 
(menet-közbeni) ütésnek nevezzük.

 
Ha egy gyalog eléri az utolsó sort, azonnal át kell változtatni, ugyanazon lépés részeként, a gyaloggal azonos 
szinû vezérré, bástyává, futárrá, vagy huszárrá, a lépést tevõ választása szerint. A gyalogátváltozás hatása 
azonnal érvénybe lép.

A játék vége

Gyõzelem
A játszmát az a játékos nyeri,

  • aki bemattolta az ellenfél királyát.
  • akinek ellenfele feladja a partit.

 

Döntetlen
A játszma döntetlen, ha a soron következo játékos királya nem áll sakkban, de nem tud szabályos lépést 
végrehajtani. Ez a patthelyzet, a játszma azonnal véget ér.
A játszma döntetlen lehet a két játékos egyezsége alapján is.
A játszma döntetlennel véhet ér, ha az alábbiak közül az egyik álllás fennáll:

  • király, király elen
  • király, király és huszár vagy futó ellen
  • király és futó, király és futó ellen, abban az esetben ha mindkét futó azonos színu mezon mozog.

A soron következõ játékos döntetlent kérhet, ha

  • ugyanaz a pozicíó háromszor megismétlõdik a játszma során
  • 50 egymást követõ lépéspár során nem történt
    • ütés
    • gyaloglépés

Vereség
A játszmát elveszti az a játékos akinek ideje lejárt. Azonban ha ellenfelének már csak egy királya maradt, 
a játszma eredménye döntetlen. 

további info: www.sakk.hu



Nyomtatható változat Elküldés egy ismerősnek KedvencekhezKérdés küldése


webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
webáruház menüháttér
A teljes medence kellék 
választékunk csak az 
új honlapunkon érhető el! 
www.bolthely.hu/medenceshop



webáruház menüháttér


L
ED lámpa, LED szalag,
 
LED izzó minden foglalathoz

www.ledlampashop.hu
webáruház menüháttér


www.bolthely.hu/infotechkft 

webáruház menüháttér
       
         Földi digitális vevők
            DVB-T antennák
    MinDig Tv Extra előfizetés
www.bolthely.hu/infotechkft 
webáruház menüháttér
Látogassa meg a Póker és medence Shop webüzletet a ShopManian





 









AQUASHOP 
webáruház menüháttér
1.3m2-es szolárszőnyeg medencefűtés TVP-SZOL-3
2.Intex medence vízforgató szivattyú 2m3/h 45W 28604 USM-INT58
3.Bestway 305 x 76cm puhafalú medence 1,25m3/h vízforgatóval BW 57270
4. Medence vegyszerezés és karbantartás
5.Bestway medence vízforgató szivattyú 1249l/h 16W 58381
6.Intex papír szűrőbetét A típusú 29000
7.Intex 3KW-os elektromos medencefűtés 28684
8.Intex medence tisztító szett, fölöző háló, porszívófej, nyél 28002
9.Intex medence vízforgató szivattyú 3,8m3/h 99W 28638 USM-INT566
10.Intex 4m3/h 190W homokszűrős vízforgató USE-NAVO 28644
webáruház menüháttér

 
www.bolthely.hu/infotechkft 
Karácsonyi fényfüzérek, 
dekorációk, műfenyők, stb...

webáruház menüháttér


Webáruház

0.2146 mp


webáruház oldalszél fájl