hegesztestechnika webáruház, webshop

Kategóriák



Web�ruh�z b�rl�s
Á.SZ.F.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni web áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. 
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Szerződés hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek az OCEAN WELD Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató) által a http://bolthely.hu/hegesztestechnika/ weboldalon (továbbiakban: Webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a weboldalon keresztül történik.

2. A Webáruház üzemeltetője:

Név: OCEAN WELD Kft.

Székhely: 2120 Dunakeszi, Bem utca 6.

Cégjegyzékszám: 13 09 207184

Adószám: 28741820-2-13

Nyilvántartó Bíróság: Pest Megyei Cégbíróság

Email cím: hegesztescentrum@gmail.com

Telefonszám: +36 20 516 8821 

A webáruház tárhelyszolgáltatója: Bolthely.hu Kft.
A tárhelyszolgáltató címe: 3300 Eger, Pacsirta út 10/b

A tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@bolthely.hu

3. A Szerződés megkötése

A Webáruházon keresztül megvásárolható termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termékcikk információs oldaláról lehet megismerni, valamint a termék részletes tulajdonságait a termékhez eseti jelleggel mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A termék információs oldalát a Felek a Szolgáltató által az Ügyfél irányába közölt ajánlattételi felhívásnak minősítik.

A Webáruház honlapján történő regisztráció önkéntes. A regisztráció írásban, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, és feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A regisztráció során az Ügyfél által megadott személyes adatokat a Szolgáltató a Webáruházban található Adatvédelmi Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli. Még nem regisztrált vásárlónknak – amennyiben megrendelést szeretnének elküldeni a Webáruház részére – nem feltétlen szükséges regisztrálniuk, azonban köteles hiánytalanul kitöltenie a megrendelés űrlapját. Ennek részeként köteles megadni a nevét, email címét, fuvarozási és számlázási címét. Az Ügyfél kijelenti, hogy az itt megadott adatok valósak.

Az Ügyfél “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással szerződéskötési ajánlatot tesz az információs oldalon található termék megvételére, egyidejűleg elfogadja ezen Általános Szerződési Feltételeket. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintással fizetési kötelezettséggel járó megrendelés keletkezik az Ügyfél részéről, amely a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

A fenti szerződési ajánlat megérkezését a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb annak megérkezését követő 48 órán belül emailben automatikusan visszaigazolja. Visszaigazolás hiányában vagy a visszaigazolás késedelmes teljesítése esetén az Ügyfél ajánlati kötöttsége megszűnik. Az ajánlat megérkezésének jelen pont szerinti visszaigazolása nem minősül az Ügyfél által közölt szerződéskötési ajánlat elfogadásának.

Az Ügyfél szerződéskötési ajánlata csak akkor minősül elfogadottnak, ha a megrendelés rögzítését a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja az Ügyfélnek.
Az Ügyfél a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával elismeri, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit megismerte és elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, továbbá az Adatkezelési tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

Jelen ÁSZF alapján létrejövő egyedi szerződések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, nem minősülnek írásbeli szerződésnek, és magyar nyelven íródnak. Jelen ÁSZF magatartási kódexre nem utal.

A Webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

4. A megrendelések visszautasítása

Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, és nem beszerezhető, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az Ügyfél megrendelését. Ebben az esetben az Ügyfél által teljesített fizetés számára visszautalásra kerül.

5. Fizetés, fuvarozás és számlakiállítás

A megrendelés leadása során az Ügyfél az alábbi fuvarozási módok közül választhat:

Személyes átvétel: Termékeink a webáruházban történt megrendelése után személyesen is átvehetők Dunakeszin és Vácon.

Ebben az esetben a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre van szükség munkatársainkkal, hogy átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt termékcikk.
A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról ügyintézőnk e-mailen értesíti Önt! Személyes átvétel minden esetben ingyenes.

 

házhoz fuvarozás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A fuvarozást Ön külön szolgáltatásként rendeli meg. A fuvarozást a Magyar Posta végzi, aktuális díjai a https://www.posta.hu/postai_dijak oldalon található meg. A megrendelést követően a pontos szállítási díjat kollégánk minden esetben telefonon egyezteti az Ügyféllel. Az Ügyfél a pontos szállítási díj ismeretében a telefonbeszélgetés során is elállhat vásárlási szándékától. A fuvarozás díja a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni.

 

Szállítási díjak tájékoztató jelleggel a következőképpen alakulnak:

Súly    Kiszállítás díja

1kg-ig    1890 Ft

5kg-ig    2290 Ft

30kg-ig    6590 Ft

50kg-ig    11 200 Ft


50 kg felett egyedi ajánlatot adunk!

A megrendelt termék előrelátható (várható) teljesítési (kiszállítási) határideje raktáron lévő termékeink esetén 1-2 munkanap, a többi termék esetén 1-3 hét. Telefonon minden esetben tájékoztatjuk az Ügyfelet a várható szállítási időpontról.

Az Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

 

A megrendelt termék vételárát készpénzben utánvétes fuvarozás esetén a futárnál, vagy a boltunkban személyesen fizetheti ki.

Készpénzes fizetésen kívül a termék vételára kifizethető bankkártyás fizetéssel vagy bankszámlára való banki átutalással is.

A Szolgáltató a megrendelt termékekről banki átutalás választása esetén díjbekérőt állít ki, amit másolatban megküld az Ügyfélnek. Az átutalás során az Ügyfél köteles az így megküldött díjbekérő sorszámát a közlemény rovatban megfelelően feltüntetni.

Az áruházban feltüntetett árak tartalmazzák az általános forgalmi adót! 

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a

-nyilvánvalóan téves;

-a termék közismert, általánosan elfogadott, becsült árától jelentősen eltérő;

-rendszerhiba miatt hibásan megjelenő;

-"0" Ft-os vagy "1" Ft-os;

árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja az Ügyfél tájékoztatása során a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

6. Tulajdonjog fenntartása

Az áruk tulajdonjoga csak a vételár és az OCEAN WELD Kft. vételárhoz kapcsolódó egyéb járulékos követeléseinek teljes kiegyenlítésekor száll át az Ügyfélre. A tulajdonjog fenntartásának ideje alatt az Ügyfél nem rendelkezhet az áruval, azt nem idegenítheti el, és semmilyen módon nem terhelheti meg. Abban az esetben, ha az OCEAN WELD Kft. a szerződési ajánlat megérkezését követő 48 órán belül email-ben nem igazolja vissza az ajánlat elfogadását, és az Ügyfél banki átutalás útján már megfizette a vételárat, úgy az OCEAN WELD Kft. haladéktalanul intézkedik a teljes vételár visszautalásáról.

7. A fogyasztónak minősülő Ügyfél elállási joga

Ha az Ügyfél fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a Webáruházon keresztül megrendelt termékek vonatkozásában a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján.

Az elállási jog gyakorlásának a határideje a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától számított 14 nap.
Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab átvételének napjától számított 14 nap.

A fentiektől eltérően az Ügyfél jogosult az elállási jogát szerződés létrejötte, vagy a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
A fogyasztó az elállási jogát az alábbi nyilatkozat-minta útján is gyakorolhatja:

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta

Csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!

Címzett:

OCEAN WELD Kft.

2120 Dunakeszi, Bem utca 6.

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

Kelt:

A nyilatkozat minta INNEN letölthető!

8. Ügyfél kötelezettségei elállás esetén

Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy email útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja jelen ÁSZF-hez mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az itt meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Elállás esetén az Ügyfél köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a Szolgáltatónak visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

Elállás esetén az Ügyfél viseli a termék visszaküldésével összefüggésben közvetlenül felmerült költségeket.

Az Ügyfél köteles megtéríteni az elállással érintett termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatából eredő értékcsökkenését.

9. A Szolgáltató kötelezettségei elállás esetén

A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Szolgáltató az Ügyfélnek visszajáró összeget az általa korábban igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül. Az Ügyfélnek járó összeget a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg az Ügyfél a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül ilyenkor a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A megfizetett összeg visszatérítése során a Szolgáltató köteles az Ügyfél által korábban teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is visszatéríteni, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A termék Szolgáltató fióktelepére történő visszaküldésének költsége az Ügyfelet terheli.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

10. Eljárás fogyasztói panaszok esetén

A hibás termék miatt, vagy egyéb okból előterjesztett panaszát az Ügyfél előterjesztheti személyesen az OCEAN WELD KFT. telephelyén, postai úton tértivevénnyel, telefonon vagy emailben a fenti elérhetőségek egyikén. Postai úton megküldött panasz esetén a Magyar Posta Zrt. hibájából eredő sikertelen kézbesítésekor az OCEAN WELD KFT. nem vállal felelősséget. A panasz kezelését Társaságunk abban az esetben tudja elindítani, amikor a postai úton feladott panaszlevelet igazoltan kézbesítették.

A személyesen előterjesztett panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség esetén orvosolja.

A postai, telefonos, vagy emailben előterjesztett panaszt a Szolgáltató haladéktalanul azonosító számmal látja el, amit egyidejűleg közöl az Ügyféllel is. A panasz kézhezvételét követő 30 napon belül a panaszt érdemben megvizsgálja, írásban megválaszolja, és szükség esetén orvosolja.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát az Ügyfélnek szóban előterjesztett panasz esetén azonnal átadja egyéb úton előterjesztett panasz esetén a panasz kézhezvételét követő 30 napon belül érdemi válaszával együtt megküldi.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi.
Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

11. A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (+36-1) 488-2131

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testületi eljárásban a feleket együttműködési kötelezettség terheli!



--------------------    Az árak az Áfa-t tartalmazzák!    --------------------

        Webáruház készítés

hegesztestechnika_hohegesztestechnika_nap