nyomtass webáruház, webshop

Nyitvatartás


H-P: 9-19.30 óráig
SZo: 9-18 óráig

Nemzeti és "pirosbetûs"
ünnepeken zárva.
 

Kategóriák

 

Ha pihenne...

 
ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Yotta Kft. webáruházában forgalomba hozott termékek megrendelőinek (Továbbiakban: Megrendelő) Yotta Kft-vel szemben érvényesíthető jogait és Yotta Kft. kötelezettségeit és felelősségét.

Az Yotta Kft. az Általános Szerződési Feltételek weboldalán való megjelenítésével internetes hozzáférés útján a Megrendelő számára elérhetővé teszi, hogy a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapják.

Megrendelő a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen Általános Szerződési Feltételeket. A Yotta Kft. fenntartja a jogot magának arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlónak/Fogyasztónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

 

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:

  1. Bevezetés
  2. A Yotta Kft. webáruházában (www.bolthely.hu/nyomtass ) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
  3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
  4. Kiszállítás feltételei
  5. Fizetési módok
  6. A Termékekre vonatkozó jótállás
  7. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról
  8. Tájékoztatás az adatok kezeléséről
  9. Tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

 

 

1. Bevezetés

A www.bolthely.hu/nyomtass internetes címen elérhető webáruházat tárhelyét és szoftvereit a Bolthely.hu Kft. (Adószám: 14591385-3-10, Cégjegyzékszám: 10-09-028990, 3300 Eger, Pacsirta út) valamint az Online Forgalom Kft. (Adószám: 12453814-2-10,  Cégjegyzékszám: 10-09-030515,
3300 Eger, Pacsirta út 10/b 10/b. továbbiakban Bérbeadók) üzemelteti és a Yotta Kft (továbbiakban Vállalkozás) tartja fenn.

 Vállalkozás adatai:

  • Vállalkozás neve: Yotta Kft.
  • Vállalkozás székhelye: 2040 Budaörs, Ibolya utca 3/b.
  • Működő telephelye: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 1-3. TESCO Üzletsor, Tintapatronbolt
  • Cégjegyzékszám:  13-09-191123
  • Adószám:10614439-2-13
  • Elérhetőségek:
    • Központi telefon: +36 30/94-99-321
    • Központi e-mail cím: yottakft@t-online.hu
    • Levelezési cím: 2040 Budaörs, Ibolya utca 3/b.

 

A  www.bolthely.hu/nyomtass webáruház azzal a céllal jött létre, hogy a Vállalkozás által forgalmazott termékeket a megrendelők számára hozzáférhetővé tegye és rendeléseiket ezen webáruházon keresztül is leadhassák.

A jelen ÁSZF hatálya csak a webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki. 

 

2. A Yotta Kft.  webáruházában ( www.bolthely.hu/nyomtass) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete

A www.bolthely.hu/nyomtass weboldalon megtalálható termékek webáruházon keresztül történő megrendeléséhez előzetes regisztrációra nincs szükség. Regisztráció esetén a Vevő/Megrendelő elfogadja, hogy a jövőben részére akciókról és új termékekről tájékoztatókat küldjön a Vállalkozás.

Megrendelés menete:

A megrendeléshez előzetesen a honlapon keresett és megtalált terméket a kosárban kell helyezni.

A weboldalon megjelenítjük a weben keletkezett megrendeléseket. Ezeket a megrendelő a weboldalon lezárhatja, meghatározhatja a kiszállítás és átvétel módját.

A megfelelő megrendelés kiválasztását követően szükséges az átvételi mód kiválasztása, valamint az esetleges megrendelői információk közlése – amelyek a szokásos ügymenetet kiegészíthetik. (pld: eltérő szállítási cím)

A megrendelés véglegesítése után a megrendelő visszaigazolást kap a megrendelt termékekről, melyben fel van tüntetve, hogy mely termékek szállíthatók azonnal és mely termékekeket vett előjegyzésbe, “előrendelésbe” a Yotta  Kft.

3. A megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk

A megrendelt termékeket a Yotta Kft kézbesíti az Ön által megadott szállítási címre, ami nem eshet kívül Budaörs, Budakeszi, Törökbálint, Budapest XI és Budapest XII kerületeinek határán.

A megrendelés visszaigazolását követően (amennyiben az a nyitvatartási idő vége előtt 2 órával megtörtént) a csomagot a Yotta Kft. a következő munkanapon megkísérli kiszállítani a megrendelésben megadott – és a jelzett határokon belül eső – címre.


 

 

4. Kiszállítás feltételei

Kollégánk telefonon egyeztet a szállítási címről és a szállítás időpontjáról

Készpénzes számlával érkezik az egyeztetett címre. Megfelelő visszajáró pénzzel rendelkezik.

A csomagot a számlával együtt adja át.

Csomagátvétel díja:

A megredelt termékek kiszállítási/csomagátvételi költsége 0 azaz nulla forint, amennyiben a rendelés értéke eléri a 10.000 azaz tízezer forintot. Tízezer forint rendelési érték alatt nincs kiszállítás, pénzért SEM.

5. Fizetési módok

A webáruházban nem lehetséges közvetlen fizetés. A webáruház kizárólag a megrendelések leadására szolgál.

Kiszállításkor kollégánk veszi át a csomag árát.

Személyes átvétel esetén a Yotta Kft. Kft telephelyén (Budaörs, Kinizsi u. 1-3. TESCO áruház Üzletsor, Tintapatronbolt) készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges a fizetés.

 

6. A Termékekre vonatkozó jótállás

A Webáruházban forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. szerinti jótállás vonatkozik. Az ilyen termékek esetében a jótállási idő legalább egy év, az ennél hosszabb gyártói jótállás a termék adatlapján megtalálható. A jótálláson alapuló javításhoz szükséges a jótállási jegy bemutatása.  

A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a megrendelő a Yotta Kft. központi telefonszámán jelentheti be.

7. Tájékoztatás a kellék-, termékszavatosságról, jótállásról

7.1. Jótállás

7.1.1 Kötelező jótállás

A Vállalkozást termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rend. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Megrendelő részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

Jótállás esetén a Vásárlót/Fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 8.2.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Vásárlót/Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 8.2.1. és a 8.2.2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.1.2. Önkéntes jótállás

Vállalkozás az általa értékesített termékekre vonatkozóan a weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Vállalkozás az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Megrendelő általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

7.2. Szavatosság

7.2.1. Kellékszavatosság

Tintapatronok esetén a kétféle szavatosságszámítás létezik:

1.      A gyártás időpontjának feltüntetése alapján (jellemzően CANON típusú tintapatronok) a jelzett dátumtól számított 2 azaz kettő éven belül használható a tinta, utána besűrűsödik és megromlik.

2.      Lejárat időpontjának feltüntetése alapján (jellemzően HP és EPSON  típusú tintapatronok) a jelzett dátumig használható a tinta, utána besűrűsödik és megromlik.

Lézertonerek esetében:

            A lejárat jellemzően nem kerül feltüntetésre, csupán a gyártás dátumát jelzik olykor a dobozokon, de azt sem mindig. A lézertoner esetében nincs festékromlás, minőségüket a bennük lévő festékporok rendkívül hosszú ideig megőrzik. Szavatosságot a lézertonerek esetében leginkább a mechanikai problémák esetében szokás vállalni.

 

A Megrendelő a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vállalkozás költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

A megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő nap belül közölni a Vállalkozással.

A Megrendelő közvetlenül a Vállalkozással szemben is érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Tartós fogyasztási cikk esetében praktikus a gyártóval felvenni a kapcsolatot mert a HP és CANON nyomtatókra háztól-házig garancia létezik. Ez azt jelenti, hogy a kereskedő kihagyásával időveszteség nélkül lakcímre küldi a gyártó a csereterméket a Vásárló kártalanítása végett.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vállalkozás csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vállalkozás bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak/Fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

7.2.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 8.2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A Vásárlót/Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak/Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

A Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vállalkozás) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Vállalkozás) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Vállalkozás) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

8. Tájékoztatás az adatok kezeléséről – részletesebben az adatvédelmi tájékoztató menüpontban

Az adatkezelés során a szerződés teljesítése érdekében a kiszállításhoz és az azzal kapcsolatos előzetes tájékoztatáshoz szükséges adatok (szállítási cím, email cím, telefonszám) a Yotta Kft. dolgozója részére átadásra kerülnek.

Önkéntes beleegyezésen alapuló hozzájáruló nyilatkozatot fogadhat el megrendeléskor, melynek értelmében a Vállalkozás a rendelésben megadott adatait (számlázási cím, email cím, telefonszám) további marketing hírlevél és terméktájékoztatás küldése céljából a Yotta Kft. rendelkezésére bocsájtja.

9. Tájékoztatás békéltető testülethez fordulás lehetőségéről

A Megrendelő az Őt ért jogsérelem, fogyasztói jogvita orvoslása érdekében békéltető testülethez fordulhat. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe: Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről (Ptk.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)  Korm. rendelet, az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.

 

Kapcsolat

További kérdés esetén kérjük, írjon email-t a yottakft@t-online.hu címre vagy hívja a +36 30 94-99-321 telefonszámot, munkanapokon 8-16.30 óra között.

 

Kérjük, lépjen be.

Elfelejtett jelszó
Regisztráció


Nem tudok belépni
 


Webáruház bérlés és készítés

8.17 mp




        Webáruház készítés