Készlet kezelése - Miért szükséges?
Amennyiben webáruházad nem olyan termékeket forgalmaz melyek végtelen mennyiségben állnak rendelkezésre és készen a szállításra ( érthető módon ritkán van így ), szükséged lesz a termékek készletének megadására is. Vásárlóidat ezáltal pontosan és folyamatosan tájékoztathatod az adott termékek rendelkezésre állásáról, és nem állhat elő minden webáruház üzemeltető rémálma: tájékoztatni a vevőt arról, hogy a rendelést nem tudja teljesíteni. A megfelelően kijelzett elérhetőség nem a rendelés leadásának halogatását fogja elérni az érdeklődőnél, hanem éppen ellenkezőleg.
Mi látható?
A Termékek -> Készlet admin oldalon fogod találni a funkciót. Beállítható, hogy a termékek számszerű készlet mennyisége megjelenjen-e, vagy csak zöld-piros jelzéssel az elérhetőség. Ezeken kívül megadható egyedi szövegezés is, mindkét státusz esetén.
Hogyan frissül?
A termékek készlete bármikor felülírható az admin felületen egyesével, csoportosan és excel fájl importjával is. Ezen kívül a webáruház egyedileg összeköthető meglévő készletkezelő szoftverrel is, amennyiben az alkalmas csv/xml/api kommunikációra.
Hogyan követhető?
A termékekhez megadható értesítési szint, melyet elérve a program az adminisztrációs felületen ill. email üzenetben értesít. Beállítható, hogy a készletet abban a pillanatban módosuljon amikor a rendelést leadják, vagy amikor a rendelés a teljesített státuszúak közé kerül.
Raktári termék kezelése
Kiválasztott termékekhez aktiválhatod a raktári termék funkciót. Így annak ellenére, hogy a termék készlete nulla, fog engedni rendelni belőle. Ez például azon termékek esetén célszerű melyek bár nincsenek saját helyi készleten, de gyorsan elérhetőek a nagykereskedőtől.